مرجع خبری رئال مادرید : رئال در شبی که 60 دقیقه بسیار ضعیف را پشت سر گذاشت به لطف 30 دقیقه پایانی خوب و حضور بازیکنان دونده مثل ایسکو و موراتا به جای بازیکن تنبلی نظیر بنزما توانست بازی دو بر صفر باخته را با برد سه بر دو عوض کند.

رئال مادرید بدون بازیکن تنبل و بی خاصیتی نظیر بنزما تیم دیگری شد. تیم زیدان پرتکاپوتر حمله کرد تا باخت را با برد عوض کند وبا مشقت بسیار و با یک پیروزی سخت صدرنشینی را در لالیگا حفظ کند و با وجود یک بازی کمتر فعلا در صدر بماند.

رئال در شصت دقیقه اول یک تیم ضعیف بود که اوج این عملکرد ضعیف در یک ربع آغازین نیمه دوم بود که روی دو غفلت دفاعی دو بار دروازه رئال باز شد. اما زیدان بالاخره به خودش آمد و فهمید که صرفا با اقتدا به مسلمانی کریم به جایی نمی رسد بلکه باید به موراتایی اعتماد کند که قطعا یک سر و گردن از مهاجم درجه دویی نظیر بنزما بهتر است.

بیل روی ارسال کارواخال و با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند. رونالدو روی یک پنالتی واضح گل تساوی را زد و در نهایت موراتا با ارسال مارسلو گل سوم را زد.

به هر صورت تیم زیدان در این بازی از نظر کیفیت بازی نمره قبولی نگرفت. تیمی نظیر رئال با این همه ستاره نباید کل بازی به ارسال کردن دل خوش کند چه بسا که اگر آسنخو مصدوم نمی شد و از زمین خارج نمی شد قطعا گل سوم رئال روی اشتباه دروازه بان در مهار توپ به ثبت نمی رسید.

رئال در حالی صدرنشینی را حفظ کرد که فعلا و تا بازی مقابل بیلبائو چند هفته آسان در لالیگا دارد و زیزو باید در این مدت اشکالات را رفع کند تا تیمش پس از پنج سال قهرمان لالیگا شود.