مرجع خبری رئال مادرید : راموس در مورد پیروزی رئال مقابل ویارئال گفت :” می دانستیم که بازی آسانی نیست. واکنش خوبی داشتیم و سه امتیاز را گرفتیم تا صدرنشینی را حفظ کنیم. نیمه اول ضعیف؟ عی می کنیم همه چیز را بررسی کنیم. در نیمه دوم بیشتر بازی را کنترل کردیم و نتیجه عادلانه بود. سه امتیاز کلیدی گرفتیم. سعی کردیم اعتماد به نفسمان را حس کنیم. بارسا هم فشار آورده بود و همه تلاشمان را کردیم تا فاصله مان  با انها را حفظ کنیم.”

بحث داوری:” همیشه همین را گفته ام. داوری نه به تیمی امتیاز می دهند نه از دیگری امتیاز می گیرند. فقط گاهی زخم خورده این شرایط و بازی دادن توپ است. تیم برتر برنده شد. ویارئال در نیمه اول خوب بود اما ما در نیمه دوم بهتر بودیم.”

پیکه:” اگر مسی توئیت می کرد تعجب می کردم، پیکه عجیب نیست. هر کسی را هخودش را می برد. ما سعی می کنیم بهتر بشویم و از فرصتمان استفاده کردیم.قطعا این طور نیست که از ده هفته به پایان قهرمان لیگ شویم. جنگ تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت.

ایسکو و موراتا:” باید به هر دو تبریک بگویم. همان طور که باید و شاید بازی کردند و وارد زمین شدند. با وجود این که دقایقشان کمتر بود ذهنیتشان را حفظ کردند.”

مصدومیت آسنخو:”خبر بسیار بدی است. مصدومیت سنگینی بود که امیدوارم جدی نباشد.”

آلوس:”او یک سال عاشق برزیل است، یک سال اسپانیا، یک سال ایتالیا و … حرفی برای گفتن نداشت. به نظر می رسد هیچ چیز او را عوض نمی کند.”