مرجع خبری رئال مادرید: موراتا در مقابل ویارئال باز هم درسی دیگر به بنزما داد. محصول آکادمی در هر بازی بیش از پیش ثابت می کند که لیاقت فیکس شدن را دارد. موراتا در حالی که فقط در 35.7 درصد دقایق حضور داشته  یکی از ده مهاجم برتر لالیگاست. در این فصل مسی هر 85.9 دقیقه یک گل زده و موراتا هر 92.6 دقیقه.

موراتا در 740 دقیقه هشت گل زده و در هفت تا از هشت بازی اخیرش گل زده است. در نقطه مقابل بنزما در لالیگا هیچ حرفی برای گفتن ندارد. بازیکن فرانسوی پنج گل زده است .که آخرین گلش در لالیگا 51 روز پیش مقابل گرانادا بود. در کل فصل بنزما 13 گل زده و بنزما 12 تا. موراتا در این فصل هر 105 دقیقه یک گل زده است ، بنزما در کل تورنمنت ها هر 160 دقیقه یک گل و در لالیگا هر 241 دقیقه یک گل.

رئال بدون گلهای موراتا در لالیگا سوم می شد. گلهایش هشت امتیاز به رئال دادند. مقابل بیلبائو، ویارئال، سلتا و دپورتیوو گلهایی کلیدی به امتیاز رساند. بدون بنزما رئال فقط سه امتیاز کمتر داشت.  کریم البته در چمپیونزلیگ با پنج گل در 498 دقیقه آمار قابل قبولی دارد اما در لالیگا آمارش افتضاح است. در چمپیونزلیگ هم البته موراتا در 149 دقیقه دو گل زده است.