مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکروف سردبیر اس در مورد بازی رئال و ویارئال نوشت.

سرود
تا دقیقه 58 که ایسکو وارد زمین شد ، رئال علیه روحیه و سرود تاریخی باشگاه کار می کرد. در سرود باشگاه می گوید که تیم  همیشه باید با تمام وجود از این پیراهن حمایت کند اما به نظر می رسید که زیدان نمی خواست از کابوس مستایا  خارج شود. در نیم ساعت اول بازی با ویارئال ، صدرنشینی در لاسرامیکا کاملا بی خیال بود. هیچ کس پرس نمی کرد ، بی بی سی خنثی شده بود و کسی نمی خواست که سر تیم فریاد بزند و یادآروی کند که این رئال مادرید است که درون زمین بازی می کند. ویارئال که همیشه می دانست که چطور باید حریف را مقهور کند ، با هنر کاپیتانشان برونو و ستاره ای به اسم تریخروس تیم غالب میدان بودند که کروس (که مثل مستایا بی تاثیر بود) و مودریچ (که از نظر بدنی نا آماده بود) را تحت تاثیر قرار دادند. کاستیخو ، مارسلو را از مسیر بازی خارج کرده بود. درنیمه اول تساوی بدون گل برای رئال رضایت بخش بود اما در نیمه دوم زیردریایی های زرد فشار را بیشتر کردند. اول تریخروس و بعد باکامبو گلزنی کردند. شاید هر تیم دیگری بود با لالیگا خداحافظی می کرد اما وقتی نامت رئال مادرید است تا وقتی که زمان داری نباید نا امید شوی. ایسکو خارج شد تا زنگ خطر برای زیردریایی ها به صدا در بیاید …

هویت
وقتی بیل گل اول و رونالدو گل دوم را از روی نقطه پنالتی زد (که به نظرم تنبیه بیش از حدی برای یک هند غیرعامدانه بود) موراتا هم جانشین بنزما شد. کریم مثل همیشه بود و به تیم کمکی نکرد. محصول آکادمی اما مثل یک ستاره طلایی بازی کرد. با تمام وجودش با سر به توپ ضربه زد و آندرس فرناندز نتوانستتوپ را مهار کند. گلی که می تواند به قهرمانی لالیگا کمک کند. موراتا در لالیگا هشت گل زده است و بنزما کم تا آن هم در حالی که کریم همیشه فیکس بوده است. زیدان باید واکنش نشان بدهد. در کوپا مقابل سویا تیم با لوکاس، موراتا ، آسنسیو و ناچو درخشید. صرف این که محصول اکادمی بشی بهترین نیستی اما یک الگوی خوب خواهی بود.

آسنخو، مصدوم
او می توانست جایزه زامورای لالیگا را ببرد اما بدشانسی امانش نداد. پس از یک توپگیری بی نظیر مقابل بنزما دوباره مصدوم شد. او بارها به علت مصدومیت از میادین دور بوده است. این قدر بدشانسی هم قابل قبول نیست. سرجیو امیدواریم که هر چه زودتر برگردی.

توماس رونکرو