مرجع خبری رئال مادرید : لاس پالماس با گلهای ویرا، تانا و بواننگ در مقابل گلهای رونالدو  (دو بار) و ایسکو با نتیجه سه بر سه در برنابئو به تساوی.

زیدان  پس از چند ماه صدر جدول را از دست داد. زیزو در نیمه دوم عجیب ترین تصمیم ممکن را گرفت و بهترین بازیکن ترکیب رئال یعنی موراتا را بیرون کشید تا بنزمایی را وارد زمین کند که مثل همیشه اختلافی با یک جسد نداشت و چند موقعیت عالی را از دست داد. ایسکو و کواچیچ هم دیگر بازیکنان قابل قبول رئال بودند که تعویض شدند.

فرناندز بوربالان یا بهتر بگوییم “کوربالان” در این بازی نشان داد که سناریوی بارسایی ها در هفته های اخیر بی اثر نبوده است. فشار پیکه و مطبوعات کاتالونیا به تیم داوری در این بازی جواب داد. اخراج بهت آور گرت بیل و دو گل سالم موراتا توسط داور مردود شدند تا رئال مادرید به شکلی عجیب دو امتیاز را از دست بدهد و بارسا با کمک داوران صدرنشین لالیگا شود.

تصمیم عجیب زیدان مبنی بر کنار گذاشتن کاسمیرو از لیست یکی از دلایل اصلی این شکست بود. رئال در فاز دفاعی در مقابل خسه و یارانش حرفی برای گفتن نداشت. لاس پالماس ضعف رئال در میانه زمین را پیدا کرده بود و بارها از فضایی استفاده کرد که در بازیهای قبلی کاسمیرو آن را پر کرده بود. مودریچ دیگر غایب بزرگ رئال در این بازی بود.

به هر صورت رئال همچنان رکورد تاریخی خود در زمینه شکست ناپذیری در مقابل لاس پالماس در خانه را حفظ کرد ، آن هم در شبی که بسیار بد بازی کرد. رونالدو با دو گل جلوی یک افتضاح تاریخی را گرفت آن هم در شبی که در بهترین سطحش نبود. کریستیانو در حال حاضر تنها عضو کارآمد بی بی سی است آن هم در فصلی که به زعم بعضی ها بدترین فصل دوران فوتبالش است!

از سویی کیلور ناواس یک بار دیگر نشان داد که دروازه بانی در سطح رئال نیست. او یکی دو واکنش خوب داشت اما اشتباه عجیبش روی گل سوم کلا رئال را از مدار بازی خارج کرد. کیلور در این فصل حتی در حد کاسیا هم نبوده چه برسد به کاسیاس و بوفون. در حال حاضر اول از همه فیکس شدن کاسیا و پس از آن خرید دروازه بانی در سطح نام رئال در تابستان الزامی به نظر می رسد.

راموس هم به شکل عجیبی هر چه برای رئال در این فصل رشته را پنبه می کند. او روی گل اول جا ماند و روی گل دوم ویارئال به شکل کودکانه ای نقش گلر را ایفا کرد. در این میان لج بازی زیدان در استفاده از په په بیش از هر چیزی به چشم می اید.