مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای رونالدو و راموس در مقابل بتیس با نتیجه دو بر یک پیروز شد و با 62 امتیاز (دو امتیاز بیش از بارسا با یک بازی کمتر) صدرنشین شد.

رئال مادرید زیدان از فرصت شکست بارسلونا استفاده کرد و توانست در هفته 27 ام لالیگا صدرنشینی را حفظ کند. رئال که با گل به خودی ناواس عقب افتاده بود توانست با ضربات سر رونالدو و راموس نتیجه را جبران کند و پیروز شود.

رئال در نیمه اول با اشتباه عجیب کیلور دروازه اش گشوده شد اما رونالدو با ضربه سر دروازه آدان را باز کرد تا رئال با حاشیه امن به رختکن برود. در نیمه دوم بتیس سعی کرد با دفاع چند لایه نتیجه را حفظ کند اما در نهایت این راموس بود که باز هم روی یک کرنر گلزنی کرد تا شمار گلهای فصلش را به عدد 11 برساند.

رئال هر چه که بود توانست از پس این بازی بسیار مشکل بربیاید و پس از دو هفته صدرنشینی لالیگا را پس بگیرد. رئال حالا باید در سن مامس پیروز شود تا با خیال راحت به بازیهای ملی برود.

کیلور ناواس در این بازی علیرغم افتضاحات نیمه اولش در نیمه دوم با یک توپگیری جبران کرد و جلوی از دست رفتن نتیجه را گرفت. رئال در این بازی با سیستم 1-3-2-4 هم چندان مطمئن ظاهر نشد و باز هم هر دو گلش با سانتر به ثمر رسید.

ماتئو لاهوز، داور بازی هم شب افتضاحی داشت. او هم می توانست ناواس را اخراج کند و هم اخراج بازیکن بتیس به علت خطا روی رونالدو را نگرفت و گل ستاره پرتغالی را به اشتباه آفساید اعلام کرد.