مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس و سرجیو یوی ، کاپیتان های تیم های فوتبال و بسکتبال رئال دیروز با حرکاتشان پیروزی های کلیدی را قطعی کردند. راموس مقابل بتیس با ضربه سر به رئال پیروز داد و یوی با پرتابش در لحظات آخر زمینه ساز پیروزی مقابل بارسا شد. ویژگی های این دو و شباهت هایشان را با هم مقایسه می کنیم.

1- غیرقابل دفاع : بازیکنان حریف از کیفیت این دو بازیکن خبر دارند اما مهارشان غیرممکن است. راموس در این فصل بارها و بارها روی ارسالها با ضربه سر گل زده و کسی نمی تواند مهارش کند. یوی هم کیفیت بالایی دارد و در لحظات سخت با حرکاتش بازی را در می اورد.

2- مسئولیت را می پذیرند: هم یوی هم راموس در روزهای سخت آماده هستند تا مشکلات را بپذیرند. هیچ کدام از این دو کم نمی اورند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنند.

3- نقش کلیدی در جامها : راموس در این فصل 9 گل با ضربه سر زده است. هفت تا از گلهایش کلیدی بوده اند. در حقیقت در لالیگا گلهای راموس 9 امتیاز به رئال داده اند و در سوپرجام مقابل سویاو و چمپیونزلیگ مقابل ناپولی گلمهمی زد.  یوی هم در مسابقات اروپایی نسبت به بازیهای داخلی برای رئال نقشی کلیدی تر دارد.

4- قدرت رهبری: هم راموس هم یوی بهترین رهبران ممکن برای تیم هستند. راموس و رونالدو رهبران تیم فوتبال هستند و یوی در کنار فلیپه ره یس در تیم بسکتبال چنین نقشی دارد.

5- اشتباهاتی هم دارند: رئال در 23 بازی اخیرش بدون راموس نباخته است. راموس هر چقدر در حملات خوب است در دفاع مشکلاتی دارد. یوی هم با وجود نقش موثر و خوبی که دارد گاهی اوقات اشتباهی دارد. به طور مثال یوی در ال کلاسیکوی امشب پرتاب های اشتباه زیادی داشت.