مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس در بازیهای اخیرش مقابل ناپولی ، لاس پالماس و بتیس اشتباهات عجیبی داشته و با عملکرد بی کیفیتش انتقادات را برانگیخته است.

در حال حاضر تیبو کورتوا و داوید ده خیا دو گزینه اصلی جانشینی وی در تابستان هستند. دو دروازه بانی که شب گذشته در بازی چلسی و یونایتد به مصاف هم رفتند و این فصل عملکرد درخشانی داشته اند.

امسال کورتوا میانگین 0.74 گل خورده در هر بازی داشته و ده خیا 0.85 گل خورده. میانگین کیلور 1.11 گل خورده در هر بازی است. کیلور در چهار بازی کلین شیت کرده، ده خیا در ده بازی و کورتوا در سیزده بازی.

کیلور البته میانگین 2.37 توپگیری را در هر بازی دارد. ده خیا 1.62 توپگیری و کورتوا 1.59 توپگیری . در مجموع کیلور در 19 بازی 45 واکنش داشته، ده خیا در 26 بایز 42 واکنش و کورتوا در 27 بازی 43 واکنش.

بهترین بازی کیلور در این فصل مقابل اتلتیکو در لالیگا بود و بدترین بازی اش مقابل لاس پالماس. در نقطه مقابل ده خیا بهترین بازیش را مقابل تاتنهام داشت و ده خیا هم بهترین بازیش را مقابل یونایتد.

مسئولان رئال دیشب بازی چلسی و یونایتد را با دقت دنبال کردند.  ده خیا شب پرکارتری داشت هر چند که تیمش از جام حذفی اوت شد. داوید ده توپگیری معجزه آسا داشت و کورتوا هم از پس توپهایی که به سمت دروازه اش آمد برآمد و کلین شیت کرد.