مرجع خبری رئال مادرید : رئال با پیروزی ارزشمند مقابل بیلبائو با نتیجه دو بر یک و گلهای کاسمیرو و بنزما توانست آخرین بازی سخت خارج از خانه اش را با پیروزی پشت سر بگذارد.

رئال زیدان از پس سخت ترین چالش خارج از خانه اش برآمد و بیلبائو را در سن مامس شکست دهد. بیلبائو خیلی سخت در خانه می بازد اما رئال زیدان توانست از پس این چالش سخت بر بیاید و به سمت قهرمانی لالیگا گام بزرگی بر بیاید.

رئال در این بازی آن طور که باید و شاید درخشان نبود. تیم در نیمه اول جسورتر بود اما در نیمه دوم تعویض های شگفت انگیز زیدان و خروج بهترین بازیکنان رئال یعنی مودریچ و رونالدو با لوکاس و ایسکو رئال تحت فشار قرار گرفت و شانس آورد که بیش از یک گل نخورد!

گل اول رئال روی پاس عالی رونالدو و فرصت طلبی بنزما به ثمر رسید و گل دوم روی ارسال کرنر و جایگیری مناسب کاسمیرویی که با کارت زردش پنج کارته یک جلسه محروم شد. بدین ترتیب تانک رئال در این برد مهم نقش داشت. از سویی کیلور هم روی جا ماندن ناچو و راموس و با ضربه سر گل خورد تا باز هم در ثبت کلین شیت عاجز بماند.

به هر صورت هر چند که رئال ناپلئونی برد و در دقایق پایانی شانس آورد که دروازه اش باز نشد اما هر طور که بود سه امتیاز ارزشمند را به خانه برد و حالا باید منتظر امتیاز دادن رقبا در بازیهای سخت این هفته باشد.