مرجع خبری رئال مادرید :  هشت بهار را در خدمت شما بودیم. شاید باورنکردنی باشد اما شروع سال 1396 آغاز هشتمین بهار مشترک مرجع خبری رئال مادرید و شما مادریدیسموهای دوست داشتنی است که همیشه یار و همراه ما بودید.

خوش اقبال هستیم که سال 1395 را با جشن قهرمانی اوندسیما در کنار شما دوستان عزیز جشن گرفتیم و توانستیم مثل سالهای قبل به خدمت صادقانه به هواداران رئال مادرید ادامه دهیم. خدمتی بی مزد و منت. تنها پاداش ما لبخندی بود که هر از گاهی و در روزهای خوش به لب شما آوردیم و البته روزهای سخت را با همدلی و اتحاد پشت سر گذاشتیم.

مادریدیسموها امسال “سی و سومین” لالیگای رئال را به امید قهرمانی به عنوان هشتمین سین سر سفره می گذارند تا پس از پنج سال بالاخره طلسم لیگ هم شکسته شود.

در مورد سایت مرجع خبری هم متاسفانه وعده نوروز سال گذشته به تحقق نپیوست. وعده داده بودیم که طراحی سایت تا پایان سال عوض شود. در طول چهار ماه اخیر به صورت جدی پیگیری قضیه بودیم اما وسواس های زیاد مانع از تحقق آن شد. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا حداکثر ظرف سه ماه آینده با قالبی در شان مادریدیسموهای عزیز در خدمت شما باشیم.

رویداد مهم سال 1395 ثبت نام گسترده کارت مادریدیستا بود که برای اولین بار در ایران به تحقق پیوست و بیش از صد نفر از ایرانی ها صاحب کارت شدند. روند ثبت نام به امید خدا در سال 1396 هم ادامه خواهد یافت و همه تلاشمان را خواهیم کرد تا مثل سالهای گذشته به خدمتگزاری به شما رئالی های عزیز ادامه بدهیم.

خدمت به شما افتخار ماست، صادقانه دوستتان داریم، سالتان سبز،

حامد فلاح، مسئول مرجع خبری رئال مادرید

سی ام اسفند 1395