مرجع خبری رئال مادرید : رئال تنها مشتری امباپه، پدیده 18 ساله موناکو نیست. گفته می شود که یونایتد حاضر شده برای خرید این بازیکن 110 میلیون یورو هزینه کند. از سویی پیشنهاد 70 میلیونی پی اس جی هم برای خرید وی رد شده تا رقم انها به 90 میلیون یورو برسد در تابستان گذشته هم سیتی با پیشنهادی 40 میلیونی به دنبال خرید امباپه بود که با پاسخ منفی مواجه شدند.آرسنال، بارسا و یونایتد هم دیگر مشتریان این پدیده هستند. موناکو در سالهای گذشته بازیکنانی مثل خامس، کاراسکو، مارسیال، کوندوگبیا، کورزاوا و عبدالنور را فروخته است.

امباپه از نظر سبک بازی با آنری مقایسه می شود. این بازکین همیشه الگویش را رونالدوی برزیلی و زیدان تعیین کرده است .. او در خانواده ای نسبتا فقیر رشد کرده است و سخت تلاش کرده تا به این جا برسد.رئال در سن 13 سالگی به دنبال خریدن وی بود اما در نهایت راهی موناکو شد.

آنتونیو کوردون، مدیر ورزشی موناکو در مورد تمایل رئال به خرید امباپه گفت :” در همه لیگهای بزرگ نام او شنیده می شود.بازیکن بزرگ و بسیار جوانی است. پیشرفت بی نظیری داشته است. مسلما زمان نشان خواهد داد که چه توانایی هایی دارد.او ثابت قدم و آرام است. متواضع و سختکوش است و تحت تاثیر فشارها قرار نمی گیرد.”