مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی که در برنامه کریستف دوگاری، بازیکن اسبق بارسا شرکت کرده بود در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

شرایط خودش:”بازی سن مامس مهم بود. از نظر شخصی حس خوبی داشتم و امیدوارم که تا پایان فصل بازیهای خوبی داشته باشم. ماه آوریل خیلی مهم است. باید به مصاف اتلتیکو ، بارسا و بایرن برویم و برای چمپیونزلیگ و لالیگا تلاش کنیم. رئال مادرید همین است. باید در آن جا جامها را ببری.”

رئال:”رویایم این است که فوتبالم را در رئال تمام کنم. هیچ باشگاهی برای آینده من درخشان تر از رئال نیست. من در خدمت رئال هستم نه رونالدو و بیل. برای تیم بازی می کند.”

رونالدو:”به خوبی کریستیانو را درک می کنم. بازی کردن کنارش آسان است. همیشه می خواهد برنده شود و گل بزند در تمرینات همین است در مورد یورو به من گفت که به قهرمانی تیمش اطمینان داشته است”

زیدان:”به تیم روحیه می دهد. صحبت کردن با بازیکنان را بلد است و آرامش دارد. به ما آرامش می دهد مربیگری در تیم ملی فرانسه؟ مسلما توانایی اش را دارد.”

سبک:”تحمل فشار و ضد حمله زدن را بلد هستیم. می توانیم با شرایط بازی خو بگیریم.”

خط خوردن از تیم ملی فرانسه به خاطر مشارکت در اخاذی از والبوئنا:”خیلی مشکل است ناراحتم که نمی توانم در تیم ملی فرار بگیرم. همیشه بازی کردن برای فرانسه افتخار من است. برای یک بازیکن مشکل است که به تیم ملی کشورش دعوت نشود به خصوص وقتی که در رئال بازی کند که ملی پوشان زیادی دارد. توضیحی در مورد خط خوردن من وجود ندارد در حال حاضر سعی می کنم کنار بهترین ها بازی کنم. ناراحتم که در لیست نباشم. بازی کردن در تیم لمی برای من خوشایند است. می خواهم در تیم ملی بمانم. جوان هستم. دوست دارم دشان به من توضیح بدهد که چرا این قدر طول کشیده است. من از هشت سالگی فوتبال بازی کرده ام و حس خوبی نیست که یک سال و نیم است که در تیم ملی نباشم.”

والبوئنا:”من مقصر نبودم اما تاوانش را پرداختم. فشار در تیم ملی روی من زیاد بود. این مسئله بازتاب زیادی داشت. کل دنیا به آن نگاه کردند.”

دشان:”هرگز تصور نمی کردم که دشان و لوگرائت ، رئیس فدراسیون نژاد پرست هستند. به هیچ وجه. در فرانسه نظرسنجی هایی علیه من انجام می شود که صحت ندارد در فرانسه از من حمایت می شود.”

حمایت گریزمن از خودش:”باعف افتخار من است. او در تیم ملی جای من را پر کرده است.من هرگز از تیم ملی نا امید نمی شوم. یورو؟ گریزمن عالی بود و نقش مهمی داشت.”