مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و بایرن شرکت کرد.

رئال چطور است ؟” تا کنون شرایط خوبی داشته ایم. این بازی نشان دهنده عملکرد ماست. می خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و برنده شویم. در جریان بازی بهترین عملکرد را خواهیم داشت.”

آنچلوتی:”من و او همدیگر را می شناسیم اما این هیچ مفهومی دارد. نه مزیت است نه ضرر. این هم یک بازی است و دو بازی خوب پیش روی ماست. قرار نیست که با کارلو بازی کنیم با بایرن بازی می کنیم. از او خیلی چیزها یاد گرفتم اما نمی گویم که چه چیزهایی را یاد گرفتم. فقط می گویم خیلی چیزها.”

مصدومیت په په :”خیلی ناراحت شدم اما این اتفاقات رخ می دهد.”

کروس:”برای ما خیلی مهم است. باهوش است. نه تنها با توپ بلکه تکنیک خیلی خوبی دارد. می داند که درون زمین چه کار می کند. با توپ درون زمین به خوبی شرایط را مدیریت می کند.”

راموس در خطر محرومیت است و لواندوفسکی مصدومیت دارد:”تردیدی ندارم که اگر لواندوفسکی درون زمین باشد مفهومش این است که صد در صد اماده است. در مورد راموس هم خودش این را می داند. مثبت نگر هستیم و به کارت زرد گرفتنش فکر نمی کنیم.”آینده نامطمئن:”هر کسی سبک خودش را دارد. من سعی می کنم که توانایی هایم را ثابت کنم. سعی می کنم از بازیها لذت ببرم. باید در مرحله یک چهارم مقابل بایرن بازی کنیم و لذت ببریم. مثبت نگر هستم و به چیزهای عجیب فکر نمی کنم. راضی هستم. البته در شروع بازی شرایط یکسان خواهد بود و باید لذت ببریم.”بایرن آنچلوتی ترسناک تر بود یا گواردیولا؟”از هیچ چیز نمی ترسم. باید بازی خودمان را داشته باشیم. کاری که می کنیم برایمان مهم است. به همه حریفان احترام می گذاریم. حریف خیلی خوبی هستند اما در نهایت به کاری که خودمان انجام می دهیم فکر می کنم.”غیبت لواندوفسکی به سود شما خواهد بود؟”ببینیم بازی می کند یا نه. تصور می کنیم که بازی کند. اما اگر بازی نکند هم بایرن تیم قدرتمندی است. در همه خطوط بازیکنان بزرگی دارد. اگر  لواندوفسکی بازی نکند هم بازیکن بزرگی جانشینش خواهد شد.”این رئال بدتر از سال 2014 است یا بهتر ؟ ” من تصور می کنم که بهتر است اما باید درون زمین ثابت کنیم. رئال همیشه تیمهای خوبی داشته است. اختلاف زیاد نیست. هر کسی نظری دارد اما از نظر من بهترین ترکیب را داریم و باید این را ثابت کنیم.”شرایط بازی:”باید جدیت داشته باشیم. باید بازی را با جدیت آغاز کنیم و درون و بیرون زمین شرایط را مدیریت کنیم. باید در جریان بازیها جدیت داشته باشیم. کاری که خودمان می کنیم مهم است.”انتقادات از بی بی سی:”آنها بازیکنان خوب و باتجربه ای هستند. انتقادات وجود دارد. هر چقدر بهتر باشیا نتقادات بیشتر است و آنها می دانند. سه بازیکن با شخصیت داریم. آنها از چنین بازیهایی نمی ترسند.”کارواخال:”آماده است. در تمرین خواهیم دید. باید صد در صد آماده باشیم. امیدوارم که شرایط برای تمرین امروز ایده آل باشد.”کوئنت رائو:”اگر آماده باشد می توانیم استفاده کنیم.واران و په په سه هفته دیگر بر می گردند و کاری از دست ما بر نمی آید.”4-0 سه سال پیش:”باید با سرعت بازی کنیم.نه تنها سه مهاجم بلکه کل تیم باید جدی و متعادل باشد. هر بازی متفاوت است. حقیقت این است که بازی سه سال پیش فوق العاده بود هر چند که بایرن هم منسجم است.”بیل:”امیدوارم که بازی سه سال پیش تکرار شود. او به بهترین عملکردش نزدیک است هر چند که مصدومیت مهمی داشته ایم.”کاسمیرو یا بازیکنی از کاستیا برای دفاع میانی؟” به دو دفاع میانی تیم یعنی ناچو و راموس اعتماد دارم.”ریبری:”وقتی به تیم ملی رسید خیلی جوان بود. با هم زیاد شوخی می کردیم. روز دوم چیزی به کله اش پرت کردم. فرانک مثل مارسلو در رئال بود ، همیشه شوخی می کرد و می خندید. او برای تیم هم خیلی خوب است. کاری که برای آلمان می کند بی نظیر است.”راموس:”پیغام هایش برای کل سال ، هر بازی و هر تمرین مهم است. او یک رهبر است و در هر بازی این را ثابت می کند. باید از همه بازیها لذت ببریم.”