مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با دو گل ایسکو و گلی دیگر از موراتا با ترکیب دومش توانست مقابل گیخون با نتیجه سه بر دو پیروز شود و با اختلاف حداقل سه امتیاز به ال کلاسیکو برسد.

رئال مادرید زیدان در این بازی در فاز دفاعی مشکلات زیادی داشت چرا که غیبت کاسمیرو کاملا به چشم می آمد. از سویی خامس با وجود عملکرد ضعیفش در ترکیب مانده بود چرا که زیدان می ترسید دوباره مادر بیچاره اش مورد عنایت و فحاشی بازیکن کلمبیایی قرار بگیرد!

رئال زیدان در این بازی موقعیت های زیادی داشت اما ضعف دفاعی باعث شده بود که کار خوب هجومی به چشم نیاید. ایسکو روی دو حرکت اعجاب انگیز گل زد تا نشان دهد که بیش از هر زمان دیگری لایق تمدید قراردادش است. جدایی وی از رئال در تابستان می تواند یکی از بدترین فروش های تاریخ باشگاه باشد.

گیخون پس از 22 سال در خانه اش به رئال دو گل زد. روی دو گل کاسیا تقریبا بی تقصیر به نظر می رسید چرا که اولی روی پاس پشت دفاع به ثمر رسید و دومی روی ارسال و یک ضربه سر.

به هر صورت مهم این بود که رئال با وجود استراحت دادن به تعداد قابل توجهی از بازیکنانش به لطف گل ایسکو در دقایق پایانی پیروز شد. موراتا در این بازی عالی نبود اما گلزنی کرد تا پاسخ اعتماد مربی را بدهد.