مرجع خبری رئال مادرید : بایرن پنجمین شکست پیاپی خود را در پنج بازی اخیر مقابل رئال مادرید تجربه کرد. آنها درست مثل سه سال پیش چهارتایی شدند، این بار هم خداوندگار فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو با هت تریکش و آسنسیو که مسی را در جیب بغلش گذاشته با چهار گلشان، بایرن را نابود کردند.

بایرن مونیخ به لطف اخراج نشدن ویدال در دقیقه 50 و یک پنالتی بسیار مشکوک و عجیب تا دقیقه 90 زنده ماند اما در نهایت با مجموع نتیجه شش بر سه باواریایی های مغرور را مقهور خود کردند تا بایرنی ها که فکر می کردند برنابئو را منفجر می کنند، درس بزرگی بگیرند.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود. بایرن کلا یک موقعیت داشت که مارسلو روی خط توپ را برگرداند. رئال اما تیم غالب میدان بود. موقعیت های بسیار عالی توسط کروس و چند بازیکن دیگر رئال از دست رفت تا نیمه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در همان آغاز نیمه دوم، ویدال باید اخراج می شد. هافبک شیلیایی اما با رحم ویکتور کاسای مجارستانی در زمین ماند تا در نهایت با یک تکل خشن دیگر در دقیقه 85 اخراج شود.

لواندوفسکی گل اول بایرن را روی یک پنالتی بیش از حد سختگیرانه به ثمر رساند (در صحنه ای مشابه که بواتنگ روی کاسمیرو خطای مشابهی کرد، داور سکوت کرد!). رئال پس از آن با حضور آسنسیو هجومی تر حمله کرد. البته تعویض عجیب ایسکو با لوکاس (که سایه ای از دوندگی و جنگندگی فصل قبلش را ندارد و صرفا یک بار اضافی درون زمین است) باعث شد که حضور آسنسیو تا حدودی خنثی شود.

رونالدو شب درخشانش را با ارسال کاسمیرو و یک ضربه سر مهارنشدنی آغاز کرد اما یک دقیقه بعد روی اشتباه عجیب راموس و گل به خودی اش، دروازه رئال باز شد تا نتیجه ای بدست بیاید که کار به وقت اضافه بکشد.

ده نفره شدن بایرن باعث شد که تیم آنچلوتی صرفا به دنبال حفظ نتیجه باشد. بایرنی ها می دانستند که در مقابل ناواس و با داشتن نویر تیم برتر میدان هستند. درست است که گل دوم رئال که توسط رونالدو به ثمر رسید آفساید بود اما جریان بازی به شکلی بود که به نظر می رسید حتی بدون آن گل هم رئال برنده می شد.

در نیمه دوم وقت اضافه ، رونالدو روی حرکت شگفت انگیز مارسلو گل سوم را زد. گل چهارم هم روی حرکت مارادونایی آسنسیو به ثمر رسید که چند بازیکن را جا گذاشت و گلزنی کرد.

زیدان در این بازی استادش آنچلوتی را مقهور خود کرد. سه سال پیش تیتر “ما عاشق کارلتو هستیم” را برای چهار تایی شدن بایرن انتخاب کرده بودیم و حقیقت این که این برد هم با وجود سخت بودنش دستکمی نداشت. فراموش نکنیم که رئال در این بازی واران، په په و بیل را نداشت در حالی که بایرن با تمام قوایش بازی می کرد.

اگر بخواهیم گلزنان یعنی آسنسیو و رونالدو را کنار بگذاریم، نباید بازی شگفت انگیز کارواخال و مارسلو دو مدافع کناری برتر فوتبال جهان را فراموش کنیم. دنی در نیمه اول ریبری و در نیمه دوم و وقت های اضافه داگلاس کاستا را کلا خنثی کرد و در حملات از فضای پشت سر آلابا استفاده کرد. مارسلو هم دو گل را روی خط نجات داد و علاوه بر آن با یک دریبل شگفت انگیز زمینه ساز گل سوم شد.

از سویی کاسمیرو هم با وجود آن که در ده دقیقه آغازین خوب نبود اما در ادامه بازی جنگید و عملا ویدال را از جریان بازی خارج کرد تا کروس و مودریچ راحت تر بازی کنند.