مرجع خبری رئال مادرید : در شبی که ابر و باد و مه و خورشید و تیم داوری با یکدیگر همدل شده بودند تا بارسلونا لالیگا را از دست ندهند، کاتالان با نتیجه سه بر دو مقابل رئال برنده شدند.

هرناندز هرناندز با نگرفتن پنالتی واضح روی رونالدو در آغاز بازی نشان داد که شمشیر را از رو بسته است. او اوچ خط گرفتن از بارسا و کثافت کاری خود را با اخراج شگفت انگیز راموس نشان داد. در صحنه ای که حتی کارت زردش هم مشکوک به نظر می رسید ، هرناندز او را اخراج کرد تا رئال در حالی که با نتیجه دو بر یک عقب بود، قهرمانانه بازی کند و تساوی بگیرد اما در نهایت تیم ده نفره رئال کم آورد و تن به تساوی سه بر دو داد.

زیدان در شبی که ترکیب اشتباهش را با تعویض های درخشان جبران کرد، اولین شکستش را در سومین ال کلاسیکویش تجربه کرد. خامس تبدیل به تعویض طلایی زیدان شد و گل مهمی زد که البته به نتیجه گیری رئال ختم نشد.، آسنسیو که جانشین بیل مصدوم و البته ضعیف شد،یکی از ستارگان میدان بود. کواچیچ هم جانشین خوبی برای کاسمیرو بود.

کیلور ناواس کاستاریکایی اشتباهش روی گل اول که توسط مسی به ثبت رسیده بود را با چند سوپرواکنش معجزه آسا در نیمه دوم نشان داد تا اگر در پایان فصل از رئال رفت، با خاطره ای خوش جدا شده باشد.

مارسلو که روی هر دو گل نقش داشت، شب خوبی را نشان داد و یک کاپیتان شایسته برای رئال بود. گل اول رئال روی ریباند تیرک راموس به ثمر رسید که کاسمیرو دروازه خالی را باز کرد. گل دوم هم روی پاس خوب مارسلو و جایگیری بی نظیر خامس که در محوطه شش قدم توپ را از بین دستان ترشتگن به گل تبدیل کرد.

در هر صورت رئال متهورانه و قهرمانانه جنگید اما رقابت با یک تیم چهارده نفره خیلی مشکل بود.