مرجع خبری رئال مادرید : هم امتیاز شدن رئال و بارسا در فاصله پنج هفته به پایان لالیگا (رئال شش بازی دارد9 رقابت را به اوج خود رسانده است. چه کسی ی تواند نقش قاضی لالیگا را بازی کند؟

اوساسونا: بارسا چهارشنبه به مصاف اوساسونای قعرنشین می رود. اوساسونا در ترکیبش هایمه رومرو و تانو از آکادمی رئال و فران مریدا و اوریول از آکادمی بارسا را دارد.

دپورتیوو: رئال 20 سال در ریازور دچار طلسم شده بود اما در سالهای اخیر مقابل این تیم راحت تر بازی کرده است. په په مل، مرب و خوسلو، مهاجم این تیم رئالی هستند. موسکرا و خوانفران دیگر رئالی های دپور هستند. فرناندو ناواروی بارسایی هم در این تیم است.

والنسیا: رئال مادرید در دور رفت مقابل والنسیا شکست خورد و باید جبران کند. مونیور و مونتویا از آکادمی بارسا و مدران، پارخو، گارای و رودریگز از بازیکنان اسبق رئال در ترکیب والنسیا حضور دارند.

اسپانیول: دربی کاتالونیا هم جدال سختی برای بارساست. کیکه سانچز فلورس مربی اسپانیول یک رئالی قدیمی است. دیگو لوپز و خورادو بازیکنان اسبق ئرال درون زمین خواهند بود. شاید خاطره تامودو برای بارسا تکرار شود.

ویارئال: مهم ترین بازی خانگی فصل بارسا خواهد بود. چریشف و سولدادو از آکادمی ئرال و جاناتان دوس سانتوس از آکادمی بارسا در ترکیب زیردریایی های زرد حضور خواهند داشت.

گرانادا : رئال بین دو بازی با اتلتیکو به خانه گرانادا می رود. تیم تونی آدامز سه بازیکن سابق آکادمی بارسا را دارد: ایساک، لمبان و سامپر.

سویا: رئال باید میزبان سویایی باشد که می خواهد سهمیه چمپیونزلیگ کسب کند. روز خاصی برای راموس و سارابیا، بازیکن اسبق آکادمی رئال خواهد بود.

لاس پالماس: بازی خارج از خانه مشکلی برای انریکه است. خسه رودریگز از آکادمی رئال و هلیلوویچ از آکادمی بارسا در تیم ستین بازی می کنند.

سلتا: رئال بالاخره با  ماه ها  تاخیر در خانه سلتا بازی می کند. بازی در بالایدوس مسلما نبرد مشکلی برای رئال است.

مالاگا: اما میشل، بازیکن اسبق رئال شاید تکلیف لالیگا را مشخص کند. او که رویای مربیگری رئال را در سر می پروراند شاید با شکست تاریخی زیدان و گرفتن لالیگا از رئال بتواند به حضور روی نیمکت برنابئو امیدوار شود.