مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا شرکت کرد.

شرایط روحی و بدنی تیم چطور است ؟” خوب هستیم چرا که فردا بازی داریم و فقط به همان بازی فکر می کنیم. روی شرایط تیم تمرکز داریم. هر سه امتیاز را می خواهیم.”

واران:”ببینیم تا فردا چه می شود. با ما خواهد بود چرا که از نظر بدنی روبراه است. خیلی عادی تمرین کرده است اما فردا ببینیم چه ترکیبی می چینیم.”

بازی دادن دوباره به بیل ریسک بود؟مسلما مصدومیتش به ما ضربه زد. هم به تیم و هم به خودش. صد در صد قبل از بازی آماده بود و دو تمرین عالی داشت. نمی توانستیم جلوی اتفاقاتی که بعد ازآن می افتد را بگیریم. این ازیکن می خواست بازی کند . سعی کردیم با تجربه باشیم. وقتی مصدومیت طولانی داری سخت است که برگردی. زمان ریکاوری برای هر کسی فرق دارد. وقتی هر روز تمرین می کنی باید امادگی کامل داشته باشی. امیدواریم که هر چه زودتر برگردد.”

تلاش کردید که او را راضی کنید تا در ال کلاسیکو بازی نکند؟”عادی تمرین می کرد و مشکلی نداشت. اما در نهایت این اتفاق رخ داد. نمی شد جلویش را گرفت. مهم است که من و او با هم صادق بودیم. به حرفهایی که بازیکنان به من می زنند اعتماد دارم. نمی توانیم خوشحال باشیم. ببینیم چقدر از میادین دور خواهد بود. امیدوارم که سریع تر برگردد.”

شکست مقابل بارسا را چطور مدیریت کردید؟” این اتفاقات ممکن است خر زماین رخ بدهد. بهتر بود که نبازیم اما این بازی هم سه امتیاز داشت. بازی فردا هم سه امتیاز دارد. حالا به بازی فردا فکر می کنیم. هر کسی نظری دارد. حالا بارسا برای بردن لالیگا تلاش می کند و رئال هم به روندش ادامه می دهد. بازی فردا سه امتیاز دارد. چیزی برای ما عوض نشده است. می دانیم که هر بازی چه اهمیتی دارد چرا که ممکن است هر زمانی شکست بخوری. ”

به بردن لالیگا محکوم هستید؟” خودم را به چیزی محکوم نمی دانم. هدفم این است که بهترین عملکرد را در هر بازی داشت هباشم اما به امروز فکر می کنیم. تقدیر دست خودمان است نه دیگران.”

خستگی:”خودمان را خسته نمی دانیم. رئال مقابل بارسا و بایرن از نظر بدنی آماده و حواس جمع بود.”

با کاپیتان ها صحبت های روحیه بخش داشتید؟”مثل همیشه بود. سالها در رئال بوده ام. فقط تلاش می کنیم تا به جنگیدن ادامه بدهیم. فردا بازی مشکلی داریم اما شش بازی در لالیگا و پس از آن درچمپیونزلیگ داریم و برایش تلاش می کنیم.”

انتقادات:”نمی دانم انتقادات زیادی شده است یا نه اما باید عادت کنیم. وقتی می بریم دوست داریم که از ما تعریف وشد و وقتی می بازیم باید انتقادات را بپذیریم. باید با انگیزه بیشتر به جلو برویم.”

تاثیر خودش در تمدید ایسکو:” من تاثیزری نداشته ام و نظری ندارم.”

ریسک تشدید مصدومیت واران:”فردا آماده خواهد بود. او مصدوم شد چرا که فوتبال همین است. کاری از دست ما بر نمی آمد.”

ال کلاسیکو:”چیزی را عوض نخواهد کرد. با یک امتیاز اختلاف شکست خوردیم. بازی خوبی داشتیم. اشتباهاتی داشتیم اما چیزی عوض نمی شود. خطر را می پذیریم. باختن را دوست نداشتم اما چیزی عوض نشد.”