مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد بازی رئال و والنسیا گفت :” بیش از حد توقع فشار را توجه کردیم. البته می دانستیم که کار مشکلی خواهد بود. وقتی گل دوم را نمی زنی ممکن است گل بخوری…اما شایتسه برد بودیم. سخت تلاش کردیم و با انرژی بازی کردیم. بازی امروز برای تیم مهم بود.”

گل کلیدی در دقایق پایانی:”دوست داشتم نتیجهزودتر مشخص شود اما می توانستیم در هر لحظه گل بزنیم. امروز یک مدافع  گل زد.”

مارسلو و کارواخال:”هر دو عالی هستند. دنی و مارسلو عالی هستند. خیلی حمله کردند. جزء سه چهار مدافع کناری برتر دنیا هستند. بیش از حد معمول در حملات شرکت دارند و این یک روحیه برای تیم است.”

حمایت هواداران:”می دانستند که در دقایق پایانی به کمکشان نیاز داریم و حمایت کردند. در 30 دقیقه اول تحت فشار بودیم اما هواداران کمک کردند اما بالاخره موفق شدیم و نتیجه گرفتیم.”

خامس :”عالی بود و کارش را کرد. از عملکرد او و کل تیم راضی هستیم.”

تیمهایی که برای هیچ بازی می کنند:”بازی کردن مقابل چنین تیمهایی برای ما بدتر است چرا که بدون استرس بازی می کنند اما توجیهی در کار نیتس. حریفان بازیهای خودشان را می کنند. ما باید گل دوم را زودتر می زدیم. دقت نداشتیم. کمی استرس داشتیم اما در نهایت از یکی از موقعیت ها استفاده کردیم.”

افت تیم:”این اتفاق گاهی رخ می دهد. پس از گل والنسیا شرایط فرق داشت. بردن در ده دقیقه پایانی زیباتر بود.”

فیکس شدن ایسکو در روز سه شنبه:”سه شنبه همدیگر را می بینیم. شرایط خوبی داریم. باید به تیم فکر کنیم.”

مشکل تیم خستگی است یا استرس؟” تجربه بازی من می گوید که وقتی هر سه روز یک بار بازی داری باید شرایط را کنترل کنی به خصوص وقتی بازی مهمی مثل سه شنبه داری.”

واران :”سه شنبه آماده خواهد بود. مقابل دپور برگشت اما باید احتیاط می کردیم. نمی خواستیم مصدومیتش تشدید شود. بازیهای بسیار مهمی مانده است.”