مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شد تا به فینال چمپیونزلیگ سلام کند.

رئال مادرید در شبی که با مصدومیت بیل با خیال راحت بدون بی بی سی و با سیستم 2-4-4 بازی می کرد یکی از بهترین بازیهای فصلش را ارائه داد. رئال برای دومین بار در این فصل اتلتیکو را با هت تریک رونالدو و با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

اتلتیکو بدین ترتیب برای چهارمین سال پیاپی توسط رئال از چمپیونزلیگ اوت می شود و دست سیمئونه از جام خالی می ماند تا مربی آرژانتینی که در سالهای اخیر موی دماغ رئال شده بود، در برنابئو به شکل وحشتناکی تحقیر شود.

رونالدو در نیمه اول با ضربه سر گل اول رئال را زد. گل دومش روی اشتباه فیلیپه به ثبت رسید که کریستیانو ضربه تکضرب زیبایی را راهی دروازه اوبلاک کرد. گل سوم هم روی موقعیت تک به تک در محوطه شش قدم به ثبت رسید.

رونالدو بدین ترتیب نشان داد که مرد بازیهای بزرگ است. ابرستاره پرتغالی که به لطف استراحت های رونالدو با آماده ترین و گرسنه ترین شکل ممکن به پایان فصل رسیده، در سه بازی اخیرش در چمپیونزلیگ هشت گل زده و خارق العاده گل زده است. در حالی که برخی بازیکنان در بازیهای گروهی گلزنی کردند و در بازیهای مرحله حذفی شکست های تحقیرآمیز تیمشان را فقط تماشا کردند، رونالدو نشان داد که مرد بازیهای بزرگ است و در عنفوان 32 سالگی هم چیزی از عظمتش کم نشده است.

در این بازی کاسمیرو که روی گل اول پاس گل داد و روی گل سوم جا خالی بی نظیری داد، درخشید و بازیهای بد قبلی اش را جبران کرد. کروس و مودریچ در وسط زمین عالی بودند. خط دفاعی رئال حتی با وجود مصدومیت ناچو شب بسیار مطمئنی داشت. کیلور شب تقریبا ارامی داشت اما تک موقعیتی که روی دروازه اش آمد را به بهترین شکل از زیر پای خیمنز در آورد. ایسکو در سطح خودش بود و تعویض های تیم مثل لوکاس و آسنسیو هم شب خوبی داشتند. تنها نقطه سیاه بازی را باید بنزمایی دانست که همچنان هیچ کس درک نمی کند مهاجم سطح پائینی مثل او هشت سال فیکس رئال باشد.

اتلتیکو در این بازی سه گل خورد اما شانس آورد که گلهای بیشتری نخورد. در حال حاضر بازی برگشت با اتلتیکو حالت تشریفاتی پیدا کرده است و فینال کاردیف پیش روی رئال است. حالا زیدان باید تمرکزش را روی لالیگا بگذارد. رئال در لالیگا باید از چهار بازی آتی ده امتیاز بگیرد.