مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی ارزشمند مقابل سویا با نتیجه چهار بر یک ، حالا فقط چهار امتیاز تا قهرمانی لالیگا فاصله دارد.

رئال زیدان اگر بازی با سلتا در روز چهارشنبه را ببرد، با کسب یک امتیاز در لاروسالدا هم قهرمان می شود و بارسا اگر ده گل هم به ایبار بزند، کمکی بهشان نخواهد کرد.

رئال مادرید هنوز سه بازی دیگر تا پایان فصل دارد اما امشب با برنابئو و هوادارانش وداع کرد. دیدار بعدی می تواند پس از کسب قهرمانی لالیگا در میدان سیبلس باشد. رئال با مربیگری زیدان فاصله کمی تا شکستن طلسم پنج ساله دارد و می تواند همین امسال سی و سومین لالیگایش را از آن خود کند.

زیدان در این بازی بالاخره ترکیبی از فیکس ها و نیمکت نشین ها را بازی داد که نتیجه مثبتی هم گرفت. ناچو با یک گل بسیار تیزهوشانه و یک پاس گل خوش درخشید. کروس هم یک گل زد و یک پاس گل داد تا او هم از ستارگان میدان باشد. کریستیانو دبل کرد تا باز هم در یک بازی مهم دیگر خودی نشان دهد و آسنسیو هم یک ستاره دونده بود که در حال حاضر از نظر کیفی بسیار بالاتر از بیل است و حتی در زمان بازگشت بازیکن ولزی هم لیاقت فیکس شدن را دارد. خامس در آخرین حضورش در برنابئو شب قابل قبولی داشت و دیگر نیمکت نشین یعنی کواچیچ هم شب خوبی را پشت سر گذاشت هر چند که موراتایی که احتمالا فصل بعد در برنابئو بازی نخواهد کرد، محو جریان بازی بود و موثر ظاهر نشد. کیلور ناواس که بحث رفتنش خیلی داغ است هر چند کلین شیت نکرد، در نیمه اول با چند واکنش درخشید و البته خوش شانس بود که دو بار تیر دروازه نجاتش داد.

به هر صورت رئال هنوز سرنوشتش دست خودش است. پیروزی در بازی روز چهارشنبه ساعت 23:30 مقابل سلتا می تواند خیال رئالی ها را راحت کند…

نحوه به ثمر رسیدن گلها:

1-0 : ناچو از غفلت بازیکنان سویا استفاده کرد و قبل از آن که دیوار دفاعی را بچینند، از ضربه خطا استفاده کرد و دروازه ریکو را با ضربه ای دقیق باز کرد.

2-0: رونالدو روی ریباند شوتهای آسنسیو و خامس در موقعیت دروازه خالی صاحب توپ شد و گلزنی کرد.

2-1 : یووتیچ که در نیمه اول هم زهردار ظاهر شده بود بالاخره زهرش را ریخت و با شوت از بیرون محوطه جریمه گلزنی کرد.

3-1 : کریستیانو از پاس کروس درون محوطه جریمه استفاده کرد و یک ضربه زیبا و زیر طاقی را وارد دروازه حریف کرد.

4-1: کروس پشت محوطه شش قدم با پاس کات بک ناچو گلزنی کرد تا خیال رئال راحت شود.