مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی چهار بر یک مقابل سلتا با دبل رونالدو و گلهایی دیگر از رونالدو و بنزما توانست با یک پیروزی ارزشمند راه قهرمانی لالیگا را هموار کند.

اگر رئال یکشنبه مقابل سلتا نبازد ، بالاخره طلسم شکنی می کند و برای سی و سومین قهرمانی لالیگایی تلاش خواهد کرد.

زیدان هفده ماه پس از شروع مربیگری در رئال بالاخره در آستانه طلسم لالیگاست. رونالدو که از استراحت در طوذ فصل بیشترین نفع را برده است، در مقطع پایانی همچنان درخشان است. او با دو گلی که مقابل سلتا زد کلید قهرمانی را نشان داد. مسی می تواند تا جایی که می تواند گلهای بی ارزش بزند و کفش طلا را ببرد اما این رونالدوست که در بازیهای مهم فصل ظاهر شده و رئال را به دوگانه نزدیک کرده است. بارسا فعلا به معجزه مالاگا با مربیگری میشل در روز یکشنبه امیدوار است و البته در تلاش است تا در فینال کوپا ، آلاوس را مغلوب سازد.

ایسکو بازی درخشانی داشت. هافبک مالاگایی روی دو گل اول عالی بود و چند حرکت خوب هم داشت. بنزما هم که بالاخره فهمیده باید بدود هم گل زد و هم انرژیک ظاهر شد هر چند که چند موقعیت عالی را هم نزد.

کیلور در این بازی هر چند که نتوانست کلین شیت کند اما شب خوبی در کنار خط دفاعی رئال داشت تا رئال خیز بلندی به سمت سی و سومین قهرمانی لالیگایی بردارد.

زیدان هفده ماه پیش یک تیم بحران زده را تحویل گرفت. او در تابستان تغییرات چندانی از نظر نقل و انتقالات نداشت و از همان تیم بحران زده یک تیم موفق و پیروز ساخت. تیمی که حالا برای دوگانه تاریخی تلاش می کند. رئال در لاروسالدا فقط یک امتیاز می خواهد هر چند که قطعا رئالی ها برای بردن تلاش خواهند کرد تا پیروزی شان خوشرنگ تر و دلچسب تر شود.