مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با برد دو بر صفر مقابل مالاگا با گلهای رونالدو و بنزما طلسم پنج ساله قهرمان نشدنش در لالیگا را شکست.

رئال مادرید در شبی که مالاگا جانانه جنگید از پس حریف سختش برآمد و با شایستگی سی و سومین لالیگایش را بدست آورد. در آغاز سال 96 از مادریدیسموها خواسته بودیم که سی و سومین لالیگا را به عنوان هشتمین هفت سین سر سفره هایشان بگذارند و خوشبختانه حرفمان هم غلط از آب در نیامد!

رئال مادرید در همان نیمه اول کار حریف را قطعی کرد. در شبی که بارسا به کمک داور و با زورچپانی ایبار را شکست داد، این رئال بود که با شایستگی کامل حریف سرسختش را در لاروسالدا شکست داد تا با اقتدار به قهرمانی لیگ برسد و آماده جشن قهرمانی در میدان سیبلس شود.

زیدان در فصلی که انتقادات زیادی را تجربه کرد دومین جام بزرگش را در 17 ماه برد. بعضی مربیان پرمدعا در سه سال حضور در رئال دو جام بردند (که یکی از آنها کوپا بود) اما زیدان بی ادعا نشان داد که چه توانایی هایی دارد. البته زیدان باید از بیل ممنون باشد که با مصدومیت به موقعش، جا را برای ایسکو باز کرد. هافبک مالاگایی که یک پاس گل طلایی به رونالدو در زادگاهش داد ، نشان داد که مثلث بی بی سی تبدیل به بلای جان رئال شده است. رئال این فصل بدون بی بی سی بردهای بزرگتر و ارزشمندتری داشته است.

زیزو با این قهرمانی صرفنظر از هر نتیجه ای در فینال چمپیونزلیگ ، ماندنش در رئال در فصل آینده را قطعی کرد چرا که مربیان بدون جام از رئال اخراج می شوند اما زیدان فعلا چهار جام در رئال برده است و در کاردیف می تواند پنجمی را هم به جیب بزند و از استادش آنچلوتی سبقت بگیرد.

رونالدو در سه بازی پایانی و حساس فصل مقابل سلتا ، سویا و مالاگا با گلهایش به کمک رئال آمد تا گلهای پرشمار و صد البته بی خاصیت بازیکنان دیگر کاملا بی اثر شود. شاید بارسایی ها حالا به خاطر کفش طلا ادعا کنند که بازیکن محوشان در بازیهای بزرگ، شایسته توپ طلاست اما حقیقت فوتبال این است که گلی که به جام ختم نشود، به اندازه دمپایی توالت هم ارزش ندارد!