مرجع خبری رئال مادرید : هواداران رئال مادرید جام لالیگای شماره 33 خود را به شهرداری مادرید بردند. په په که احتمالا آخرین روزهای دوران فوتبالش در رئال را تجربه می کند در مصاحبه با رئال مادرید تی وی گفت :” شب فوق العاده ای بود و کمی خسته ام اما هنوز انرژی برای موفقیت های بیشتر دارم.”

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2017/05/22/primera/1495456110_478981_1495456372_noticia_normal.jpg

اتوبوس رئال با اسکورت پلیس وارد شهرداری مادرید شد. مانوئلا کارمنا، شهردار مادرید از تیم و فلورنتینو پرز استقبال کرد. زیدان اولین کسی بود که از اتوبوس پیاده شد و در کنار ایسکو ، راموس و رونالدو مورد تشویق قرار گرفتند. هواداران با شعار “Siiii ” از رونالدو تعریف کردند.

مانوئلا کارمنا ، شهردار مادرید گفت:”چه به شما بگویم. تبریک. باید اعتراف کنم که آن قدر فوق العاده بوده اید که باعث می شوید مادرید به خودش افتخار کند که تیمهای فوق العاده ای دارد و شمار هم یکی از آنها هستید. توقعش را داشتیم که لالیگا را ببرید. می دانستم که قهرمان می شوید.  حضورتان برای رئال مایه افتخار است چرا که نام رئال را بر بام دنیا قرار دارید. دیروز شهرداری از فرانسه را دعوت کرده بودم. بچه ها آنجا بودند. فقط می خواستند که در مورد رئال از من بپرسند. یک سورپرایز هم برایتان دارم که فعلا رونمی کنم. تبریک.”

شهردار پس از این حرفها میکروفون را به پرز داد.مدیر رئال مادرید اظهار داشت :” خیلی ممنون از محبتی که همیشه به ما داشتید. این لالیگای 33 ماست و هیچ کس بالاتر از ما نیست. افتخار می کنیم که با هم و با اتحاد قهرمان شدیم. هر فصل نشان می دهیم که تیمی سرسخت و شکست ناپذیر هستیم. هواداران هم پشت ما هستند. رئال با استعداد ، تواضع و روحیه برتری طلبی بازی می کند. این بخشی از فرمولی بود که در یکی از چالش های ما یعنی قهرمانی لالیگا که سخت ترین لیگ دنیاست کمکمان کرد. این بازیکنان حالا بخشی از اسطورگپی باشگاه هستند. یک سال پیش برای اوندسیما این جا بودیم. می خواستیم که لالیگا را ببریم و بردیم. جامهای رئال یک هدف نیست بلکه روحیه ای دوباره برای چالش های جدید است. این تیم به خوبی ارزشهای این پیراهن را می شناسد. به همین خاطر سعی می کنیم از این لالیگا لذت ببریم.”

مدیر رئال در ادامه بیان کرد:”رویایمان بازگشت در روز 4 ژوئن است. بازیکنان و کادر فنی آن قدر خوب هستند که با تمام وجود برای دوئودسیما تلاش کنند. رئال مادرید همین است و به خوبی مربیشان زیدان را درک می کنند که یکی از سمبل های تاریخ ما هستند. ممنون از زیزو به خاطر تمام کارهایی که کرد. او بهترین بازیکن دنیا بود و حالا بهترین مربی دنیاست. زیدان ، تو، دستیارانت و این تیم باز هم با احساسات خود تاریخ سازی کردید. رئال مادرید در همه بازیهای لالیگا گل زده است. فلسفه مان را به رخ کشیدیم. همه نقش دارند و مهم هستند. این روحیه ما را قدرتمندتر کرد. این لالیگا سمبل ارزشهای ماست و تا آخرین لحظه برایش جنگیدیم. این یک تیم با بازیکنان خستگی ناپذیر است. جامی را بردیم که مدتها منتظرش بودیم.”

پرز ، تندیس جام لالیگا را به شهردار هدیه داد و کارمنا هم نشان های شکلاتی با آرم سیبلس را به تمامی اعضای تیم هدیه کرد. راموس، کاپیتان رئال مادرید هم صحبت کرد:” باز طرق تیم و به عنوان کاپیتان از میزبانی که از ما داشتید تشکر می کنیم. افتخاری است که در تیم بزرگ رئال با مربیگری زیدان حضور دارم. لالیگای مشکلی برای ما بود اما ثبات خوبی داشتیم. با تلاش و تعهد بازی کردیم. “