مرجع خبری رئال مادرید: اعضای رئال پس از حضور در شهرداری به شورای شهر رفتند تا جام قهرمانی لالیگا را به کریستینا سیفوئنتس رئیس شورای شهر نشان بدهند. سیفوئنتس با تک تک اعضای رئال روبوسی کرد. او یک مدال به فلورنتینو پرز هدیه داد. پرز هم تندیس لالیگا را به سیفوئنتس هدیه داد . راموس هم پیراهن امضا شده بازیکنان را به او داد. راموس گفت :” افتخاری است که پرچمدار این تیم باشم. ثبات زیادی داشتیم و لیاقتش را داشتیم. مهم بود که پس از پنج سال قهرمان لالیگا شویم. یک هدف مهم مانده است و همه برای موفقیت مادریدیسموها تلاش می کنیم.”

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2017/05/22/primera/1495458831_890587_1495459784_noticia_normal.jpg

فلورنتینو بیان کرد:” رئال مادرید به تیمی که دارد افتخار می کند. تیم بی نظیری داریم. می خواهیم دوئودسیما (دوازدهمین قهرمانی ارایی) را هم به این جا بیاوریم. به همه چیز افتخار می کنیم و با تمام وجود تلاش می کنیم.”

سیفوئنتس که شدیدا رئالی است اظهار داشت :” این خانه متعلق به همه مادریدی ها و مادریدیسموهاست. رئال مادرید بی تردید بهترین تیم دنیاست. تا آخرین لحظه منتظر ماندیم اما هیچ تردیدی به قهرمانی نداشتیم. حالا پاداش انتظارمان را گرفتیم.  در 22 ماه حضور در این جا موفقیت های زیاید را از رئال دیدیم و این پاداش استقمات  و بازی خوب دائمی است. قلب من سپید است. به حضور در این جا افتخار می کنم. موفقیت را هدیه نمی دهند. باید لحظه به لحظه به دنبال کسب آن باشند. زیدان را یک مادریدی مثل خودمان می دانیم. نه تنها یکی  از بهترین بازیکنان تاریخ بود بلکه یک مربی بزرگ است که رکوردها را می شکند و اسطورگی رئال را گسترش می دهد. به او تبریک می گویم. بهترین فوتبال اسپانیا توسط تیمش ارائه می شود. تا دو هفته دیگر منتظرش هستیم تا دوئودسیما را جشن بگیریم.”