مرجع خبری رئال مادرید : پس از نهایی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و نهایی شدن اولین خریدها (وینیسیوس و تئو) و بازگشت قریب الوقوع وایخو و مارکوس یورنته و همچنین جدایی قطعی خامس که با یونایتد به توافق رسیده ، رئال باید در مورد مسائل دیگری هم تصمیم بگیرد. این نکات را با هم مرور می کنیم:

کیلور ناواس: دروازه بان کاستاریکایی در پایان فصل احیا شد. او پس از اشتباهات عجیبش مقابل بازی با ناپولی و گل به خودی مقابل بتیس بالاخره به خودش آمده است و می درخشد. این بازیکن امسال آمار درخشانی نداشت و در 50 بازی 49 گل خورد اما واکنش هایش در هفته های پایانی در حضور رئال در فینال چمپیونزلیگ و قهرمانی لالیگا خیلی مهم بود. رئال باید تصمیم بگیرد که ده خیا دروازه بان فیکس فصل آینده اش باشد یا ناواس.

دنیلو: مدافع برزیلی در بازیهای اخیر کمی بهتر شده و در غیاب کارواخال عملکرد بدی نداشته اما حقیقت این که نسبت به یک مدافع 31.5 میلیونی چندان هم درخشان نیست. زیدان باید تصمیم بگیرد که فصل بعد هم روی دنیلو به عنوان مدافع راست ذخیره اش استفاده می کند یا نه.

بیل: رئال بدون بازیکن ولزی و  با حضور ایسکو در ترکیب اصلی بهتر بازی کرد. زیدان باید تصمیم بگیرد که حتی در فینال کاردیف حاضر است به سیستم شکست خورده و پوسیده بی بی سی فرصت بدهد یا نه . مصدومیت هار پرشمار بیل داد خیلی از هواداران را هم در آورده است.

موراتا : این بازیکن امسال با وجود این که دقایقش زیاد نبود 20 گل زد. آلوارو از نیمکت نشینی در رئال خسته شده و چلسی و یونایتد به صورت جدی او را می خواهند.

خروج ها
جدا از بازیکنانی که گفته شد، کوئنت رائو قطعا رفتنی است. بازیکنی که 297 دقیقه بازی کرده است. په په با پایان قراردادش با رئال راهی اینتر خواهد شد. خامس راهی یونایتد خواهد شد. ماریانو قطعا به صورت قرضی از رئال می رود.