مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید همیشه هر بحران با بحران حرفه ای یا شخصی مواجه شده با گلزنی واکنش نشان داده است. در حقیقت او عادت دارد که با گلزنی خودش را درمان کند.

30-4-2011: خط خوردن از ترکیب
انتقاد رونالدو از ترکیب رئال در شکست مقابل بارسا در چمپیونزلیگ باعث شد که مربی وقت تیم تصمیم بگیرد که او را درمقابل ساراگوسا سکونشین کند. رونالدو در چهار بازی پایانی لالیگا یازده گل زد تا با گل این بحران را پشت سر بگذارد.

2-9-2012: ابراز ناراحتی
کریستیانو شروع فصل خوبی نداشت و از برخورد مدیران رئال با خودش ابراز گلایه کرد. در حقیقت پرز به او گفته بود که اگر پول خرید مسی را بیاورد، اجازه رفتنش را می دهد. رونالدو در شبی که ابراز ناراحتی کرد و گل مقابل گرانادا زد. کریستیانو در بازی بعدی مقابل سویا گل نزد اما در هشت بازی بعدیش 14 گل به ثمر رساند که دو تا از گلهایش مقابل بارسا در نیوکمپ بودند.

29-10-2013: تمسخر بلاتر
در اواخر سال 2013 ، مدیر فیفا در مراسمی به تمسخر رونالدو پرداخت. کریستیانو و کل رئالی ها عصبی شدند. رونالدو در پنج بازی بعدش ده گل زد که در یکی از گلهایش به سبک “کماندویی” خوشحالی کرد. بلاتر به تمسخر او را  کماندو خوانده بود.

7-12-2016: اولین واکنش به بحث اداره مالیات
در دسامبر 2016 ، اشپیگل مدعی شد که رونالدو 150 میلیون یورو از ثروتش را پنهان کرده تا مالیات نپردازد. رونالدو پس از آن در مقابل دورتموند رد برنابئو گل نزند اما گفت:” فکر می کنید نگران هستم؟ هر کسی بدهی ندارد، ترسی هم ندارد.” پس از آن در مقابل آمه ریکا در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها گل زد و در فینال مقابل کاشیما هت تریک کرد.

14-6-2017: “وجدانم راحت است”
رونالدو پس از شکایت اداره مالیات به خبرنگاران گفت که وجدانش راحت است. او در سه بازی پرتغال بهترین بازیکن میدان شده و در دو تا از بازیهایش گل زده است تا تبدیل به هفتمین گلزن برتر تاریخ بازیهای ملی شود.