مرجع خبری رئال مادرید : کریستین کارمبو ، بازیکن اسبق رئال در مورد آخرین شرایط تیم صحبت کرد.

فصل درخشان رئال:” برای من بی نظیر است که ببینم زیدان توانسته دومین چمپیونزلیگش را ببرد. به نظرم رئال بهترین تیم لالیگا، اروپا و دنیاست. لیاقتش را دارند چرا که بردهای کلیدی زیادی در طول فصل داشتنو شایسته قهرمانی بودند.”

زیدان:”شگفت زده نشدم. او برای مربیگری مطالعه کرده بود. فرصتی که پرز به او داد کلیدی بود. او در بخش های مختلف باشگاه حضور داشت و سعی کرد با همه چیز اشنا شود. پس از آن در دانشگاه لیموژ درس مدیریت ورزشی خواند و بعد به آکادمی رئال ملحق شد. می داند که با تجربه ای که در دوران فوتبالش داشته باید چه کار کند. حضورش برای رئال خیلی خوب است.”

رونالدو:”هر سال در لالیگا و اروپا رکورد می زند. یک ستاره و یک استعداد خالص است. باید از تجربه ای که در زمینه بردن جامهای مختلف دارد استفاده کند.”

در رئال می ماند؟” بله قرارداد دارد. البته اگر باشگاهی پول خوبی بدهد هم برای رئال خوب است (می خندد) اما اگر از نظر ورزشی نگاه کنیم تیم به همه بازیکنانش نیاز دارد از ورنالدو گرفته تا کریم و بیل. البته تصمیم نهایی را زیدان می گیرد.”

امباپه:”قلب و مغزش با رئال است. می داند که چه می خواهد. می داند که در رئال می تواند جامها را ببرد و با زیدان بهتر شود. امیدوارم خریده شود.”

واران:”جوان است. با رئال جامهای زیادی برده و مراقب بدنش است. زیدان سعی می کند که روی آمادگی بدنی او کار کند. در دو فصل اخیر نقشی کلیدی داشته است.”

رئال می تواند فصل بعد سیزدهمین قهرمانی اروپا را ببرد؟ ” امیدوارم. این می تواند یک رکورد باشد. جوانان رئال فوق العاده هستند. در تیم زیر 21 سال اسپانیا دیدم که برخی از بازیکنان جوان این تیم می توانند در تیم اصلی باشند اما این تصمیم هم به زیدان مربوط است.”