مرجع خبری رئال مادرید: توماس رونکرو سردبیر آس در مورد آخرین تحولات رئال نوشت.

پرواز…
با برخی از مسافران پرواز رئال مادرید پس از قهرمانی اوندسیما در میلان و دوئودسیما فینلا کاردیف صحبت کردم. شاهدان می گفتند که این دو جشن شباهت زیادی به هم نداشتند. در جشن اوندسیما تقریبا کل اردو جشن می گرفتند. راموس در کنار جوان ها مثل لوکاس، کارواخال، کاسمیرو و کواچیچ جشن به راه انداخته بوده که مارسلو و مودریچ هم به آنها اضفاه شده بودند. رونالدو هم حتی شعر می خوانده و خوشحال بوده است. اما دربازگشت از کاریدف شرایط فرق داشته است. فقط راموس و بازیکنان آکادمی جشن گرفته بودند و بقیه آرامش داشتند ، گویی که بردی عادی را تجربه کرده اند. رونالدو در کل پرواز بدون لبخند کنار دوست دخترش جورجینا نشسته و از جایش بلند نشده است. شاید در ذهنش به خشم معروف فکر می کرده است…

سوپرجام
ده ها مادریدیسمو در حال بررسی سفر به مادرید برای ددین بازی برگشت سوپرجام مقابل بارسا هستند و مطمئن هستند که این بازی در روزهای 24 یا 25 مرداد برگزار خواهد شد آن هم در حالی که لالیگا زمان بازی را 23 مرداد تعیین کرده است. یعنی رئال سه روز پس از بازگشت از بازی سوپرجام اروپا در مقدونیه باید در نیوکمپ بازی کند. امیدواریم که با فکر به هواداران تعامل ایجاد شود و تاریخ عوض شود.

سانتیاگو برنابئو
در آلمانسا همه منتظر بودند تا باشگاه برای مراسم یادبود مدیر اسطوره ای رئال نماینده یا گل بفرستد. یک ماه از آن زمان می گذرد و همچنان از جانب باشگاه خبری نشده است!

پادشاه زیدان
فردا شانزدهمین سالگرد معارفه زیدان به عنوان بازیکن جدید رئال است ، کسی که با 75 میلیون یورو از یووه به رئال آمد و رکورد شکست. زیدان در نهمین، دهمین ، یازدهمین و دوازدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ نقش داشت ، در اولین گلی بی نظیر زد، در دومی دستیار آنچلوتی بود و در دو تای بعدی سرمربی. مرسی زیزو.

توماس رونکرو