مرجع خبری رئال مادرید : مارکا از موضع اولیه خود عقب نشینی کرد و قیمت فروش خامس به بایرن را فقط و فقط 35 میلیون یورو اعلام کرده است.

این انتقال را می توان یک افتضاح بزرگ مدیریتی برای رئال دانست. رئال برای بازیکنی که سه سال پیش 80 میلیون یورو هزینه کرده بود در رویایی ترین حالت ممکن فقط 45 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

در حقیقت بایرن برای دو سال خرید این بازیکن فقط 10 میلیون یورو هزینه می کند. اگر دو سال بعد او را بخواهند 35 میلیون یوروی دیگر می پردازند در غیر این صورت او به رئال بر می گردد آن هم در حالی که فقط یک سال از قراردادش مانده و در بهترین حالت قیمتش 30 تا 35 میلیون یورو خواهد بود!

خامس که در دو فصل اخیر برای رئال هیچ خاصیتی نداشت حالا هم از نظر مالی سود مناسبی به رئال نرساند تا با خاطره ای بد تیم را ترک کند. رئال در عرض سه سال با احتساب دستمزد و قیمت خرید، برای خامس حدود 100 میلیون یورو هزینه کرد اما از فروشش در رویایی ترین حالت فقط و فقط 45 میلیون یورو هزینه خواهد داشت!

خامس اخیرا راهی بایرن شده است. رئال خیلی مفت یکی از رقبای مستقیمش در راه بردن چمپیونزلیگ را تقویت کرد تا به نوعی ماجرای فروش کروس را جبران کرده باشد و حسابی به حریف آلمانی حال داده باشد.

رئال در لالیگا با استفاده از قراردادها جلوی حضور بازیکنان قرضی در مقابل این تیم را می گیرد اما برای خامس این حق وجود ندارد. در حقیقت اگر بایرن و رئال در دو فصل آینده در چمپیونزلیگ مقابل هم قرار بگیرند، خامس بدون مشکل بازی می کند.