مرجع خبری رئال مادرید: با اینکه رئال تمام سه بازی پیش فصل خود را باخته است با این حال به نظر میرسد بعد از دبل شان در فصل گذشته جوی آرام همراه با اعتماد بنفسی سرشار بر تیم حاکم است. این را به راحتی میتوان در راحت و روان بازی کردن بازیکنانشان مشاهده کرد؛ غیر از خط حمله ی این تیم که شامل بیل و بنزما میباشد.

گفتن اینکه آنها عملکرد ضعیفی در پیش فصل داشته اند کمترین حرفیست که میتوان در قبال آنها زد و کاملا مشهود است که کهکشانی ها نیاز به یک مهاجم دارند؛ فوراٌ! با در نظر گرفتن شرایط سنی BBC و همچنبن فروش موراتا، رئال به شدت نیاز مبرمی به خرید فوروارد قدری برای حضور در خط حمله ی خود دارد.در ادامه سه دلیل برای این ادعا مطرح خواهد شد:

 

بنزما:

مهاجم فرانسوی دائما با مشکل اعتماد بنفس و ثبات دست و پنجه نرم میکند. عمکلرد وی در پیش فصل نشان داد که فصل ناکام دیگری را در پیش خواهد داشت. فصل پیش را با 19گل و 7 پاس گل در 38 بازی به اتمام رساند؛ هرچند که بازگشت بدی برای مهاجمی که در کنار رونالدو بازی میکند نیست اما همچنان عملکرد ضعیفی برای او تلقی میشود بخصوص زمانیکه عملکرد موراتا با 20گل و 7پاس گل در 24 بازی را مدنظر داشته باشیم. در حال حاضر درخشش و قاطعیتی در بازی وی مشاهده نمیشود و بر کسی پوشیده نیست که عملکرد وی بهنگام عدم حضور رونالدو در کنار وی چقدر ناامیدکننده است. اینها دلایلی برای نگرانی از حضور بنزما در ترکیب اصلی ست.

 

بیل:

بازیکن ولزی تا اینجای پیش فصل تقریباٌ حتی یک پاس خوب هم نداده است و اوضاع زمانی وخیم تر میشود که آمارها نشان میدهد که وی حتی یک فرار یا دریبل موفق نداشته. به نظر نمیرسد حرفی دیگری برای گفتن مانده باشد. این بیل ای نیست که با فرارهایش از جناحین مدافعان را جا میگذاشت و آزادانه در زمین جولان میداد. گذشته از آن تاریخ اثبات کرده که وی بازیکنی نیست که بتوان به حضورش در تمام بازی ها بعلت مصدومیت های فراوانش اعتماد کرد.

 

کریستیانو:

رونالدو از این پیش فصل لذت نخواهد برد و قاعدتاٌ زمان میبرد تا دوباره به اوج آمادگی خود برسد. بنابراین به نظرمیرسد نمیتواند تا اواسط سپتامبر به ترکیب اصلی برسد. فصل گذشته تا همین تاریخ وی در 6 بازی لیگ بازی کرده بود. قهرمانی در لیگ علناٌ غیرممکن خواهد بود در صورتی که تا آن زمان حداکثر امتیازات را جمع نکنند.مسئله ی جزئی دیگر سن رونالدوست. این فصل رئال مادرید چگونه رونالدویی در اختیار خواهد داشت؟ این سوالیست که در حال حاضر کسی قادر به پاسخگویی به آن نیست.

 

با مشکلاتی که در مورد BBC مطرح شد کاملا مشخص است که رئال مادرید برای تقویت خود نیاز به یک فوروارد کارکشته دارد تا دست زیدان را برای انتخاب ترکیب اش بازتر کند. در حال حاضر مایورال است که به نظر نمیرسد آمادگی پرکردن جای موراتا را داشته باشد.

امباپه گزینه خوبی ست اما نه با قیمت مطرح شده..