مرجع خبری رئال مادرید : کارواخال در مورد بازی سوپرجام اروپا مقابل یونایتد در مقدونیه گفت :” این یک جام است ، یک جام اروپایی . برای من جایزه خاصی است چرا که پارسال گل خوبی به سویا زدم که به قهرمانی ما ختم شد. این یکی از زیباترین خاطرات زندگی ما بود. برای بازی 17 مذداد با جدیت تمرکز می کنیم و تلاش می کنیم که مقابل یونایتد در سوپرجام اروپا برنده شویم.”

یونایتد:”باشگاهی تاریخی هستند که توقع بالایی از آنها وجود دارد. در اروپا همیشه برایمان جالب است که مقابل تیمهای خارجی قرار گیریم. در نیمه نهایی فینال چمپیونزلیگ ترجیح می دادم که مقابل یک تیم اسپانیایی بازی کنیم تا فینلا مقابل حریف خارجی باشد و تجربه متفاوت تری نسبت به لیسبون و میلان داشته باشیم.”

دو قهرمانی پیاپی:”هم سوپرجام اروپا هم سوپرجام اسپانیا جامهای مهمی قبل از شروع فصل طولانی و زیبا هستند. این می تواند برای ما یک انگیزه روحی باشد. اگر برعکسش رخ  دهد هم ماجرا دراماتیک نیست. همه تلاش خود را انجام می دهیم تا برنده شویم.”

فصل جدید:”تلاش می کنیم تا همه جامهای ممکن را ببریم. هواداران رئال می خواهند به بردن ادامه بدهند. از بردن خسته نمی شویم و تلاش می کنیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم.”