در ال کلاسیکو یا پیروز می شوید یا خواهید مرد .

هیجان ، استرس ، اضطراب ، ترس ، جنگیدن تا سرحد مرگ ، عطش برای پیروزی تا به صدا در آمدن سوت پایان ، ال کلاسیکو، ویترین جهان فوتبال . اگر زمانی قصد آن را داشتید معنای واقعی فوتبال را به دوستی نزدیک بفهمانید، اولین  گزینه ی شما بدون شک ال کلاسیکو خواهد بود .

14 آگوست ، پرده ی اول ال کلاسیکو در قالب سوپرکاپ اسپانیا برگزار خواهد شد .

نیوکمپ با تمام قوا آماده ی شکست دادن ارتش پایتخت شده است . آن ها بعد از ناکامی های اخیر چیزی برای از دست دادن ندارند ، به هر قیمتی که شده باید این جام را ببرند تا اعاده حیثیتی باشد برای غرور از دست رفته اشان اما نکته ی مهم برای قهرمان فصل قبل کوپا دل ری ، غیبت مرد اول آن ها در شب بازگشت دیوانه وار برابر پی اس جی است.

نیمار رفته ، رفته تا به جای ال کلاسیکو در لوکلاسیکو مقابل مارسی در لوشامپیونه به میدان برود. چه سقوط بی معنایی برای یک ستاره .اولین ضربه به بارسا قبل از شروع بازی .

مثلث خط حمله ی بارسا حالا از هم گسسته ، مثلثی که این چند سال تمام بار تیم را به دوش کشیده و تاوان بدنه ی ضعیف بارسا را پرداخته ، حالا دیگر ضلع قدرتمندش را از دست داده . تمام چشم ها به ساق پای ستاره آرژانتینی بارسا دوخته شده ، مردی که آخرین باری که در نیوکمپ موفق به گلزنی برابر رئال شده برمی گردد به 5 سال پیش ، زمانی که رئال مادرید صاحب 9 قهرمانی در اروپا و کریستیانو صاحب یک توپ طلا بود . حالا همه چیز عوض شده ، رئال با تکرار قهرمانی اروپا و شکستن طلسم ، جشن 12 امین قهرمانی اروپایی اش را گرفته و کریستیانو در آستانه فتح پنجمین توپ طلایش است  و مسی چیزی جزسایه ایی از خودش نبوده . باید ببینیم یکشنبه شب بالاخره هیولای آرام نیوکمپ بیدار خواهد شد یا باز هم در باتلاق مدافعان  مادریدی فرو خواهد رفت.چیزی که به شدت هواداران بارسلونا را اذیت می کند صدور دوباره فرمان سکوت رونالدو به نیوکمپ است و مدافعان بارسلونا یکشنبه شب باید توییت گذاشتن را فراموش کنند و راهی را برای خنثی کردن حملات مرد پرتغالی پیدا کنند.

در آنسوی میدان اما رئال مادریدی قرار دارد که هفته ی گذشته سوپرکاپ اروپا را در برابر منچستر آقای خاصی فتح کرد که از مطلبی ابراز خرسندی کرد که برای هواداران فوتبال جالب به نظر می اید : من از اینکه در لیگ جزیره خبری از رئال مادرید و خط هافب وحشتناکش نیست

خوشحالم.ابرستاره رئالی ها به تمرینات برگشته و تشنه ی گل زنی در اولین ال کلاسیکوی فصل است . نکته ی قابل تامل و زجر آور که  مذاق مادریدیستاها را تلخ کرده  غیبت طراح حملات آن ها یعنی لوکیتای کروات است .قطعه ایی از پازل کهکشانی مادریدی هاکه زیدان باید با اتخاذ بهترین تصمیم این بحران را مدیریت کند .

یک تصمیم اشتباه در ال کلاسیکو حکم شکست شما را خواهد داشت ، اشاره به شکست فصل قبل رئال در برنابئو به خاطر بازی دادن به گرت بیل ناآماده .

کلام آخر ، شاید نوستراداموس پایان جهان را پیشگویی کند اما پایان الکلاسیکو را هیچ کس نمیتواند پیش گویی کند ،

پس خودتان را آماده ی سورپرایزهای بزرگ کنید .

آلامادرید یا نا دا ماس.

شاهین پیرغیبی.