مرجع خبری رئال مادرید : امشب در بازی جام برنابئو مقابل فیورنتینا شش بازیکن آکادمی شانس بازی کردن خواهند داشت.

لوکا زیدان، دروازه بان سوم: پسر دوم زیزو دروازه بان سوم رئال در فصل آینده خواهد بود و جای یانز را می گیرد. البته او هر هفته در کاستیا فیکس خواهد بود و اگر نیاز باشد به اردوی تیم اصلی اضافه می شود. انرژیک و پنالتی گیر است.

اشرف، جانشین دنیلو: مدافع مراکشی الاصل در نهایت با پوشیدن شماره 19 در رئال ماندنی شد. وی سال گذشته در زمان هایی که کارواخال نیاز به استراحت داشته باشد در ترکیب قرار می گیرد.

تئو: این بازیکن که دقایقی هم مقابل فرانسه بازی کرد به تدریج از مارسلو درس هایی خواهد گرفت تا بتواند به ترکیب اصلی رئال برسد. فقط 19 سال سن دارد و راهی طولانی پیش رویش است.

مارکوس یورنته: این بازیکن پس از فصلی درخشان در آلاوس به رئال برگشته است. زیدان دوست دارد بماند هر چند که خودش مطمئن نیست. او نوه خواهر خنتو، بازیکن اسطوره ای رئال است.

سبایوس: دومین و آخرین رید تابستانی رئال است. این هافبک 21 ساله بازیکنی برای آینده است که به تدریج خودش را رد ترکیب جا خواهد انداخت.

بورخا مایورال: او مشخص نیست که چرا هنوز فروخته نشده است. بازیکنی که فصلی افتضاح در ولفسبورگ به رئال برگشته و امیدوار است که با زیدان احیا شود.