مرجع خبری رئال مادرید: به نظر میرسد رئال این تابستان دست به ریسک خطرناکی زد. فصل نقل و انتقالات به پایان رسید و رئال با چند تغییر کوچک و البته از دست دادن دو ستاره تیمش را بست تا با ترکیب تقریبا دست نخورده اش مدافع لالیگا و چمپیونزلیگ باشد.

موراتا و خامس را به چلسی به بایرن داد در حالی که این باشگاه ها میتوانند رقیبان جدی رئال در لیگ قهرمانان باشند و جای خالی آنها را آنطور که انتظار میرفت پرنکرد. این دو بازیکن سرجمع 31 گل برای رئال به ثمر رسانده بودند و هم اکنون رئال باید در نبود آنها روی سبایوس و مایورال حساب بازکند.

این در صورتی ست که ماریانو را نیز به لیون واگذاشتند تا خط فوروارد خود را خلوت تر کند و با درخشش ماریانو در 4 بازی با 3 گل زده برای آنها، هوادارن رئال را نسبت که قوای هجومی تیم کمی نگران کنند. او در 14 بازی برای رئال 5 گل به ثمر رسانده بود.

اما در خط دفاع بدون شک در صورت سالم بودن مدافعان جایگزین کارواخال ناچو خواهد بود همانطور که در خط میانی نیز کواچیچ همین نقش را در جایگزینی کاسمیرو دارد. یورنته همچنان نیاز به کسب تجربه دارد.

ازطرفی در صورت نبود بنزما بیل جایگزین اول وی خواهد بود تا مایورال. تا اینجای کار در صورت سالم بودن تمام بازیکنان رئال قوای زیاد و کاملی برای موفقیت دارد. در این بین باید در نظر داشته باشیم که بازیکنانی مثل وایخو ، واران و بیل بازیکنانی با پتاسیل بالایی برای مصدومیت هستند.

برای مثال میتوان با بازی با والنسیا اشاره کرد که در نبود واران و راموس ، کاسمیرو در خط دفاعی در کنار ناچو بازی کرد و همچنین در خط فوروارد در نبود رونالدو از مایورال کم تجربه برای گلزنی در دقایق نهایی استفاده کردند که کافی نبود.

با همه ی این تفاسیر موراتا و خامس خودشان مایل به ترک باشگاه بودند و به نظر میرسد رئال در طول فصل برای جاگزینی بازیکنان مصدوم و محروم خود نیمکتی به قدرت نیمکت فصل قبل را ندارد. شواهد فعلی نشان دهنده ضعف در خط فوروارد رئال است و رئال میتوانست مهاجمی را برای مواقع اضطراری به خدمت میگرفت.