مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از 73 بازی پیاپی گل نزد و به رکورد عجیب دو امتیاز از سه بازی در خانه رسید.

هیچ کس تصورش را نمی کرد که رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی  در پنجمین هفته فصل هفت امتیاز تا صدر جدول فاصله بگیرد و همین حالا جا بزند اما تعویض های عجیب زیدان، بی دقتی مهاجمان، درخشش آدان و نیمکتی که به خاطر خرید نکردن در این تابستان به شدت ضعیف بسته شده، کار دست تیم دادتا رئال به شکل عجیبی به بحران برود.

رئال زیدان نه تنها در سطح فصل قبلش بلکه در سطح بهترین بازی های این فصلش مثل بازی با سوسیه داد یا بازی با منچستریونایتد هم نیست.

رئال همان مسیری را می رود که در فصل 13-2012 رفت و در میانه فصل مجبور شد با لیگ خداحافظی کند. دلیل این ماجرا هم مشخص است :رئال لالیگا را همان زمانی از دست داد که در این تابستان تصمیم گرفت موراتا، خامس، په په  و دنیلو را از دست بدهد و به جایشان بازیکنان بی تجربه ای مثل مایورال، وایخو، سبایوس و اشرف را به ترکیب اضافه کند. خریدهای جدید رئال عملا هیچ تاثیری روی تیم نگذاشته اند در حالی که بازیکنان جدا شده فصل قبل تاثیر مهمی در تیم داشتند.

اما تعویض های زیدان در نیمه دوم را می توان اوج شگفتی دانست. مارسلو جای خود را به لوکاس وازکزی داد که روی صحنه گل خورده در دقیقه 93 جا ماند! مارسلو مصدوم شد اما حضور ناچو در ترکیب به جای وی کاملا منطقی تر بود.

بیرون کشیدن مودریچ و ایسکو عملا بازیسازی را از رئال گرفت تا رئال در دقایق پایانی صرفا مجبور باشد تا سانتر کند و البته آدان خیلی درخشان تر از این حرفها بود که مغلوب ضربات سر رئالی ها شود.

افت مشهود ستارگان مهم فصل قبل مثل آسنسیو و البته رونالدویی که شب بدی داشت دلیل دیگر این بازی بودند. شاید تنها نجات یافته خط حمله گرت بیل بود که چند حرکت خوب هم داشت اما بدشانس بود که آدان یکی از بهترین شب های عمرش را پشت سر گذاشت.

رئال حالا هفت امتیاز تا صدر فاصله دارد، اختلافی که خیلی بعید است به این سادگی ها قابل جبران باشد. شاید تنها راهکار خرید چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی چه در فاز دفاعی چه در فاز هجومی باشد.