مرجع خبری رئال مادرید: میاتوویچ در مورد شرایط فعلی رئال و روند نقل و انتقالات با آس صحبت کرد.

رائول:” شخصیت توانمندی دارد و می تواند در پست های متفاوتی بازی کند. نمی دانم تا کنون چه کار کرده اما می تواند با توجه به رابطه خوبش با باشگاه به تیم کمک کند.”

رفتن موراتا:”دوست ندارم از دور صحبت کنم. وقتی مدیر ورزشی عصبی می شدم که بقیه در مورد کارم نظر بدهند (می خندد). موراتا فروخته می شد یا راضی به ماندنش می کردند؟ بیل باید فروخته می شد؟ جواب این سوال پس از صحبت با مربی مشخص می شود. بعدا ز آن هم باید با خود بازیکن صحبت کرد. نمی دانم رئال مهاجم می خواهد یا نه. مقابل سوسیه داد مایورال عالی بود اما فصل طولانی است. اگر از هربی بپرسید می گوید دوست دارد پنجاه بازین داشته باشد. به همین خاطر مدیریت کردن مشکل است هر چند که زدیان یک استاد است.”

مودریچ:”ماجرا ساده است. با مربی پرتغالی سابق رئال که دوست من بود در والدبباس قهوه می خوردیم. او به من گفت که یک هافبک تکنیکی می خواهد که حفظ توپ هم بکند و مرکز زمین را تحت تیطل داشته باشد. داستان از آن جا آغاز شد. با لوکا که دوستم است هم در این باره صحبت کردم. بعد از آن دخالتی نکردم. شاید بتوان گفت نقش من فقط توصیه بوده است.”

نخریدن مدافع بعد از په په :”فصل گذشته ناچو عالی کار کرده بود. به همین خاطر شاید اگر خریدی انجام می شد ، بازیکنان رئال با خودشان می گفتند چه خوب باشند چه نباشند جای خود را به کس دیگری می دهند. بازیکن ایده آلی برای رئال است. یک الگوی ارزشمند است.”

امباپه را با 180 میلیون حاضر بودی بخری؟ ” چرا که نه؟ رئال در تاریخش مجبور بوده بهترین ها را بخرد. او بازیکن 18 ساله ایست که قطعا در تیم جایگاه خواهد داشت و اگر حالا فیکس نیم شد یک سال بعد می شد. نمی توان منتظر ماند تا یک ستاره بازنشسته شود تا جانشینش را پیدا کنیم. رئال به طور مثال بازیکنان جوان و آینده دار زیادی خریده و فلسفه مشخصی دارد.”