مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با الاوس شرکت کرد.

بازی مشکل:”می دانیم که هم هبازیها مشکل است. الاوس هم امتیاز می خواست. قعرنشین هستند و بازی خوبی داشتند. راضی هستم چرا که به چیزی که می خواستیم یعنی سه امتیاز رسیدم. تیم جدیت داشت. کار اسانی نبود. درخشان نبودیم اما به سه امتیاز رسیدیم و مسلما روزهای بهتری هم خواهیم داشت. اما به همه این بچه ها تبریک می گویم. هر سه روز یک بار بازی مهمی داریم و باید برای کسب هر سه امتیاز جدیت داشته باشیم.

سبایوس:”برایش خوشحالم چرا که نشان داد آماده بازی کردن است. عالی کار کرد. برایش خوشحالم اما جدا از گلهایش بازی خوبی داشت و خوب بازی کرد. برایش خوشحالم چرا که فرصتش را داشت. مسلما با دو گلش در برد نقش مهمی داشت.”

اذیت شدن:”برای ما مهم بود که موقعیت گل داشتیم. مسلما دو گل کم است اما مهم سه امتیاز بود. مقابل تیم قعرنشین بازی کردیم اما آنها در استادیومشان خوب هستند بهتر از برنابئو بازی نکردیم. باز کردن در استادیوم خود را دوست داریم. فوتبال همین است. حالا باید استراحت کنیم و به سه شنبه فکر کنیم.بعد از آن مقابل اسپانیول تلاش می کنیم حالمان عوض شود.”

کارواخال بدون سیستم چرخشی:”مصدومان زایدی داریم و نمی توانیم زیاد تغییر داشته باشیم اما نمی توانیم شش، هفت تغییر داشته باشیم. باید آرامش داشته باشیم.”

مصدومان :”تئو به بازی سه شنبه نمی رسد.”

رونالدو:” مثل همیشه است. وقتی گل نمی زند هم اثرگذار است. موقعیت داشت. فصل طولانی است و مسلما گل خواهد زد. حضورش در پست مهاجم نوک را دوست دارم. می تواند در پست ها و نقشه های مختلفی بازی کند.”

برد را در خطر دیدی؟” بله. در یک بازی ممکن است ببری، بازی یا مساوی کنی. امروز هم همین طور بود. حریف موقعیت هایی داشت. موقعیت هایشان کمتر از ما بود اما باز هم موقعیت داشتند. باید صبور باشیم. “