مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید برای خرید آلان سوارز، هافبک هجومی 17 ساله برزیلی پالمیراس به توافق اولیه رسیده است. بدین ترتیب رئال به سیسات خرید ستارگان جوان فوتبال دنیا ادامه می دهد.

این بازیکن برزیلی که 163 سانتی متر قد دارد قبل از مشهور شدن در پالمیراس، فوتسال بازی می کرد. او تا سال 2019 با تیمش قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش پنجاه میلیون یوروست هر چند که رئال می خواهد او را با رقم پایین تری بخرد چرا که فقط یک سال تا پایان قراردادش مانده است.

خوان فیگر، وکیل این بازیکن شش ماه پیش با مدیران رئال دیدار کرد و به نظر می رسد آلان در تابستان آینده یعنی زمانی که 18 ساله شود به رئال ملحق می شود.

با توجه به غیبت وینیسیوس در مسابقات جام جهانی نوجوانان، الان در حال حاضر ستاره تیم ملی برزیل است که یکشنبه در مرحله یک چهارم به مصاف آلمان می روند.

آلان در کنار لینکلن و وینیسیوس ستارگان آنیده فوتبال برزیل هستند. وینیسیوس با 45 میلیون یورو رئالی شده و لینکلن هم مورد توجه بارسا قرار دارد.آلن یک بازیکن کوتاه قامت و تکنیکی است که از نظر سبک با دیگو بازیکن سابق اتلتیکو و کوتینیو ستاره لیورپول مقایسه می شود. این بازیکن در مسابقات زیر 17 سال آمریکای جنوبی سه گل زد و شش پاس گل داد و حالا در مسابقات جام جهانی می درخشد.

آلان یک کاشته زن قهار است که در سن 13 سالگی از سائوپائولو به پالمیراس پیوست. پست ایده آلش هافبک هجومی است هر چند که به آزادی عمل نیاز دارد. او دوست دارد در خط حمله تحرک زیادی داشته باشد.

رئال در سالهای اخیر سیاست خرید استعدادهای جوان را پیگیری کرده است. وینیسیوس در سن 16 سالگی با مبلغ 45 میلیون یورو به رئال پیوست. رئال تردید دارد که در تابستان بعدی یا تابستان بعدش این بازیکن را به ترکیبش اضافه می کند. اودگارد که با 2.3 میلیون یورو از اشتورم گادست خریده شد پس از دو فصل ناکام در کاستیا در زمستان گذشته به هیرنفین هلند پیوست. این بازیکن در لیگ هلند عملکرد خوبی داشته و به احتمال زیاد در تابستان آینده به رئال بر می گردد. او در پست هافبک هجومی بازی می کند. والورده اروگوئه ای که سومین بازیکن برتر جام جهانی زیر 19 سال شد امسال به صورت قرضی به دپورتیوو لاکرونیا ملحق شده است.

رئال با احتساب آلان از دسامبر 2013 تا کنون 9 صید از فوتبال پایه برزیل داشته است. لوکاس سیلوا، ویلیان ژوزه، پابلو تیکشیرا، ابنر، آگوستو، وینیسیوس، رودریگو رودریگز و کاسمیرو نفرات دیگر هستند. رئال برای خرید هشت نفر دیگر 72.3 میلیون یورو هزینه کرده است. جونی کالافت استعدادیاب رئال در برزیل در این خریدها نقش مهمی داشته است.

از این جمع در حال حاضر آگوستو در تیم جوانان رئال زیر نظر گوتی بازی می کند و وینیسیوس و رودریگو فعلا در فلامنگو و پالمیراس هستند و بعدا به رئال ملحق می شوند.