مرجع خبری رئال مادرید : انزو، لوکا، تئو و الباس ، چهار پسر زیدان هستند که مثل خودش فوتبالیست شدند. باشگاه  رئال در پروفایل این بازیکنان برای این که زیر سایه نام پدرشان نباشد از فامیلی مادرشان یعنی ” فرناندز” استفاده کرده است.

زیدان در سال 2004 تصمیم گرفت به مرور پسرانش را وارد آکادمی رئال کند. در همان زمان زیزو می دانست که فشار رسانه ای روی بچه هایش زیاد است و سعی کرد آنها را از حواشی دور نگه دارد.

انزو و لوکا
انزو در سال 1995 متولد شده که با وجود آن که شباهت زیادی به سبک پدرش زین الدین داشت اما نتوانست راه پدرش را طی کند.  او در حال حاضر در تیم آلاوس توپ می زند که در این تیم هم توفیف چندانی نداشته است.
لوکا زیدان در حال حاضر دروازه بان سوم رئال است. او تصمیم گرفت که برای آن که زیر سایه پدرش نباشد به گلر بودن روی بیاورد .  سبک بازی او به عنوان یک دروازه بان خاص است، ترجیح می دهد بازیسازی کند که البته همین تصمیم ها گاهی اوقات کار دستش داده و باعث اشتباهات مهلکی شده است.

تئو و الیاس
تئو پسر سوم زیدان است که در سن 15 سالگی تبدیل به یکی از مهمترین بازیکن رئال در رده نوجوانان شده است. او 191 سانتی متر قد دارد یعنی تقریبا به اندازه قد رافا واران و سعی می کند در عین سادگی، فوتبال را زیبا ارائه بدهد. او بر خلاف برادرش انزو به دنبال بازی نمایشی نیست و ترجیح می دهد بر اساس نیازهای تیمش بازی کند.
پسر چهارم زیدان الیاس است که در تیم نونهالان رئال توپ می زند او هنوز در حال شکل دادن به بازیش است. چیزی که مشخص است این است که فعلا پسران زیدان نتوانسته اند سایه ای از پدر باشند هر چند که شاید در آینده چیزی عوض شود.