مرجع خبری رئال مادرید : شرایط بازیکنان قرضی رئال در حال حاضر بد نیست. بازیکنانی مثل فدریکو والورده، اودگارد و وینیسیوس شرایط خوبی دارند.

فدریکو والورده : بازیکن اروگوئه ای در تابستان 2016 به عنوان یک ستاره با پنج میلیون یورو به کاستیا ملحق شد که در این فصل در حضور قرضی در دپورتیوو درخشیده است. اینبازیکن 19 ساله در 9 تا از یازده بازی تیمش در لالیگا حضور داشته است و در بازی مقابل لاس پالماس در کوپا هم حضور داشته است. او در دپورتیوو 706 دقیقه بازی کرده است و در بازیهای راهیابی جام جهانی هم برای اروگوئه بازی کرد.

اودگارد: بازیکن نروژی در تیم هیرنفین عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن با 2.3 میلیون یورو به رئال امد و پس از دو فصل ناکام در کاستیا به اشتورم گادست ملحق شد.  اودگارد در این فصل در 13 بازی در لیگ هلند 1107 دقیقه به میدان رفته و دو پاس گل داده است. او در پایان فصل قبل هم یک گل زد و سه پاس گل داد. او در تیم زیر 21 سال نروژ هم درخشیده است.

وینیسیوس جونیور: بازیکن برزیلی که در تابستان گذشته با 45 میلیون یورو از فلامنگو به رئال پیوست، تا زمانی که 18 ساله شود به فلامنگو قرض داده است. این بازیکن روند باثباتی در تیم برزیلی نداشته اما عملکرد خوبی در بازیهای اخیر داشته و از بازیکنان مهم تیمش بوده است.

سرجیو دیاز: بازیکن پاراگوئه ای پس از یک فصل حضور در کاستیا به تیم لوگو در لیگ دسته دوی اسپانیا قرض داده شد. او در این تیم نه بازی داشته که در رده چهارم جدول جای دارد. او 328 دقیقه در لوگو داشته است.

لوکاس سیلوا : بازیکن برزیلی که تا  ژولای 2018 به کروزیرو قرض داده شده است، در این تیم هم شرایط خوبی ندارد و بحث جدا شدنش داغع است. او از می 2017 در این تیم 17 بازی و 922 دقیقه داشته که پاس گل داده است.

فیلیپ لاینهارت : مدافع اتریشی آکادمی رئال مادرید این فصل در فرایبورگ توپ می زند. این بازیکن 21 ساله در بوندسلیگا 805 بازی داشته و در همه بازیهای راهیابی به لیگ اروپا حضور داشت هر چند که فرایبورگ اوت شد.

الیکس فباس: جواهر 21 ساله آکادیم رئال مادرید در تابستان گذشته به صورت قرضی به تیم ساراگوسا در لیگ دسته دو ملحق شد. او در این تیم سیزده بازی در لیگ و دو بازی در جام حذفی داشته است. تیمش در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.