مرجع خبری رئال مادرید : در شبی که زیدان ترجیح داده بود به جوان ها بازی بدهد و به جز ناچو، کیلور و کواچیچ و همچنین بیل که در نیمه دوم وارد زمین شد هیچ بازیکن سرشناس دیگری در ترکیب نبود، رئال نتوانست در مقابل فوئنلابرادا در برنابئو پیروز شود.

رئال مادرید با حضور جوان هایی مثل کزادا، فرانچو، اسکار ، تخرو و سئوانه شب چندان درخشانی نداشت. جوان هایی که ستاره های تیم گوتی در یکی دو سال اخیر بوده اند در تیم بزرگسالان رئال درخششی نداشتند و خیلی بعید به نظر می رسد که از میان آنها بازیکنانی مثل موراتا، ماریانو یا ناچو بیرون بیایند.

رئال در نیمه اول بسیار بد بازی کرد و در نهایت لوئیز میا با یک شوت از بیرون محوطه جریمه و با اشتباه کیلور ناواس دروازه اش باز شد تا با شکست به رختکن برود. در نیمه دوم هم رئال خوب باز نمی کرد تا آن که گرت بیل وارد زمین شد. بازیکن ولزی نبض بازی را به دست گرفت. او در ابتدا یک ارسال روی سر مایورال داشت تا این بازیکن جوان گلزنی کند و کمی بعد روی یک حرکت انفرادی و زیبا باعث شد مایورال در ریباند بتواند دروازه خالی حریف را باز کند. البته این پایان ماجرا نبود و فوئنلابرادای جسور روی اشتباه تخروی جوان گل تساوی را هم زد.

به هر صورت هر چه که بود رئال توانست به جمع شانزده تیم مرحله یک هشتم نهایی کوپا صعود کند و در شبی که جوان ها ندرخشیدند به مرحله بعدی رسید. بازیکنانی مثل سبایوس، تئو و مارکوس یورنته می توانستند از فرصتی مثل امشب استفاده کنند اما شب درخشانی نداشتند به خصوص دنی که به جز چند حرکت تکنیکی چیز دیگری از خود نشان نداد.