مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در شبی بارانی با تساوی بدون گل مقابل بیلبائو میانگین هر بازی دو امتیاز را حفظ کرد و با کسب 28 امتیاز در 14 بازی در رده چهارم جدول قرار گرفت تا فرصت خوب کاهش فاصله با بارسا را از دست بدهد.

رئال مادرید در شبی که یکی از بازیهای خوب فصلش را داشت نتوانست پیروز شود. به وضوح می توان گفت که رئال اگر لالیگا را از دست بدهد به خاطر چنین شبی نخواهد بود چرا که رئال امشب همه تلاشش را برای بردن کرد اما هم بدشانس بود و هم بیلبائو عالی بازی کرد. تیم باسکی می خواست مقابل هوادارانش شکست تحقیرآمیز مقابل تیم دسته سومی فورمنترا در کوپا را جبران کند. رئال شرایط فعلی خود در لالیگا را به خاطر شب های افتضاحی مثل بازی مقابل خیرونا و بتیس داشته است.

در این بازی رئال مادرید در دفاع و حمله شب خوبی داشت. کیلور ناواس به ندرت در جریان بازی دیده شد و با وجود حملات بسیار شاید خلاء بازیکنی شوتزن و خلاق حس می شد که بتواند قفل دفاع بسته بیلبائو را بشکند.

به هر صورت رئال که به نظر می رسد هفته هاست لالیگا را باخته باز هم در یک بازی بزرگ دیگر درست مثل بازی با بیلبائو کار را با تساوی بدون گل به اتمام رساند. رئال فعلا باید منتظر مشخص شدن قرعه چمپیونزلیگ باشد چرا که در لالیگا که شانس های تیم در حداقل ممکن است مگر آن که در اروپا معجزه ای رخ بدهد و رئال بتواند دسیموترسرا را در کیف کسب کند.