مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مقابل دورتموند در برنابئو با نتیجه سه بر دو پیروز شد تا تیم پیتر بوژ را رفت و برگشتی کند.

رئال با گلهای مایورال، رونالدو و لوکاس در مقابل دو گل اوبامیانگ توانست در مقابل دورتموند پیروز شود تا تیم المانی صرفا به لطف تفاضل گل به لیگ اروپا برود.

رئال دو گل زودهنگام به ثمر رسید. اولی روی حرکت خوب رونالدو و ایسکو و تمام کنندگی مایورال، دومی روی شوت زیبای رونالدو از روی خط 18 قدم. بازی تحت تسلط رئال بود که مصدومیت بی موقع واران، زیدان را نگران کرد. رافا هم کم کم نشان داده که از نظر شیشه ای بودن چیزی از بیل کم ندارد. بدین ترتیب زیدان که اشرف را خط زده بود مجبور شد از لوکاس وازکز در پست دفاع راست استفاده کند و با حضور آسنسیو ناچارا سیستم را هم عوض کند. شکنندگی دفاعی رئال و اشتباهات سریالی مدافعان نظیر راموس باعث شد تا اوبامیانگ دبل کند. مهاجمی که همیشه گفته دوست دارد رئالی شود اما با بی توجهی مدیران تیم مواجه شده است.

رئال با ورود سبایوس به زمین بازی بهتری ارائه داد. در ابتدا یک پنالتی رونالدو گرفته نشد و یک گل سالم رونالدو هم توسط تیم داوری مردود اعلام شد تا آن که لوکاس وازکز که با ضربه سر تئو صاحب توپ شده بود در حالی که توپ روی پایش جور نشده بود، گلزنی کرد تا رئال پیروز شود.

به هر صورت رئال توانست مرحله گروهی را با سیزده امتیاز تمام کند که آمار خوبی است. رئال با این بازی به نوعی بازیهای ضعیفش در لالیگا را فراموش کرد تا حالا که لیگ چالشی تقریبا غیرممکن است، بتوان به ادامه چمپیونزلیگ امیدوار بود هر چند که قرعه آسانی پیش روی رئال نیست، سیتی، لیورپول، پی اس جی، بشیکتاش، یونایتد یا رم!