مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با توقف در بالایدوس حالا 16 امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد آن هم در حالی که هنوز 20 هفته تا پایان لالیگا مانده است!

رئال در بالایدوس با دبل گرت بیل تن به تساوی دو بر دو داد و متوقف شد. رئال مادرید در مسیر ثبت یکی از بدترین فصل های تاریخ خود در لالیگا قرار دارد. تیم زیدان در بن بست شگفت انگیزی است که تمامی ندارد. در زمین سلتا نیز به جز گرت بیل و کیلور ناواس همه عناصر رئال مادرید افتضاح بودند. زمانی که زیدان به جای رفع اشکالات هر هفته قربان صدقه تیمش می رود (منتظر تمجیدهایش بعد از همین بازی هستیم!) انتظاری هم جز این نمی رود. رئال مملو از اشکال است. تیم در شبی که در فاز هجومی کامل ترین ترکیب ممکنش را داشت به جز دور فرار عالی از بیل چیزی در حمله نداشت و البته در دفاع نیز در غیاب راموس و کارواخال و در شبی که عناصر دفاعی به جز کیلور همه افتضاح بودند، دو گل خورد تا تن به تساوی دو بر دو بدهد.

زیدان هر هفته می گوید همه چیز عالی است و از همه نفرات تیمش راضی است. احتمالا مشکل چمن یا نور استادیوم است و شاید هم هواداران حریف مقصر هستند که خوب تیمشان را تشویق می کنند! در غیر این صورت دلیلی نمی بینیم که رئال که بودجه اش با مجموع بودجه 17 تیم لالیگا (به جز بارسا و اتلتیکو) برابری می کند در حال حاضر 16 امتیاز تا صدر جدول فاصله داشته باشد.

رئال در دقایق پایانی سخت به دنبال جبران بود اما تفاوت در نیمکت نسبت به پارسال بود. پارسال رئال در چنین شرایطی می توانست به خامس رودریگز، ماریانو یا موراتا تکیه کند اما امسال باید به سراغ شبه بازیکن لمپنی مثل لوکاس وازکز می رفت که از چهار قدمی دروازه بان حریف توپ را به اوت زد.

در نقطه مقابل می توان به درخشش گرت بیل اشاره کرد که می توان گفت از بهترین های فصل رئال بوده است و از سویی کیلور ناواس که با یک تصمیم هوشمندانه روی بازیکن حریف پنالتی کرد و با مهار این پنالتی همه زورش را زد تا رئال با سه امتیاز از میدان خارج شود اما نتیجه ای نداشت. بقیه بازیکنان از اشرف گرفته تا مارسلو، رونالدو، واران، ناچو و …. همگی شب بدی داشتند.

رئال خوش شانس است که سویا در این فصل خوب کار نکرده و از 18 بازی 29 امتیاز گرفته در غیر این صورت اکنون حتی مقام چهارمی و کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هم در خطر می دید و باید به حضور در لیگ اروپا می اندیشید!

لالیگا برای رئال از دست رفته است. زیدان در بازیهای آینده لالیگا می تواند به سراغ نیمکت نشین ها برود و در نقطه مقابل در بازیهای کوپا تیم قوی تری را وارد میدان کند تا شانس کسب حداقل یک جام در این فصل از دست نرود. بازیهای لالیگا می توانند بازیهای تدارکاتی خوبی تا بازی با پی اس جی باشند. در حال حاضر به نظر می رسد که حتی آبروداری در لالیگا هم تبدیل به یک رویا شده است!