مرجع خبری رئال مادرید : پنج سال پیش آربلوا با لگد زدن به دست کاسیاس دوران جدیدی را در مورد دروازه بان های رئال آغاز کرد. در حالی که 12 سال خیال رئال از بابت دروازه بان با حضور ایکر راحت بود بعد از آن داستان وض شد و همچنان این قصه سر دراز دارد.

رئال در ان زمان در فصل نقل و انتقالات زمستان مجبور شد دیگو لوپز را بخرد چرا که مربی تیم به آدان اعتمادی نداشت.. تقریبا یک سال و نیم میان لوپز و کاسیاس چالش وجود داشت تا آن که دروازه بان سابق ویارئال راهی میلان شد. ایکر در آن فصل دروازه بان فیکس رئال در کسب دو جام بود: کوپا و چمپیونزلیگ. در فصل دوم زیدان کاسیاس به ترکیب رئال برگشت اما کیلور ناواس را رقیب خود می دید.فرناندو پاچکو دروازه بان سوم رئال در آن زمان بود.

کاسیاس که از توهین های برخی هواداران رئال خسته شده بود از تیم جدا شد و به پورتو رفت. بعد از آن رئال مادرید تصمیم گرفت کاسیا را به عنوان ذخیره کیلور بخرد. البته در همان تابستان قرار بود که ده خیا رئالی شود و کیلور ناواس به منچستریونایتد برود. انتقالی که به دلیل مشکلات فکس در اخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی به هم خورد.  بدین ترتیب کیلور ناواس و کاسیا در کنار روبن یانیز دروازه بان های رئال در آن فصل بودند.رئال با دروازه بانی ناواس قهرمان چمپیونزلیگ شد. در سالهای اخیر بحث در مورد خرید جانشین ناواس داغ بوده است. بحث ده خیا دوباره مطره شده و البته کورتوا هم یکی از گزینه ها بوده است.

در تابستان گذشته بحث خرید دوناروما مطرح شد هر چند که او در میلان ماند.آخرین گزینه هم کپا دروازه بان بیلبائو بوده است که اگر در زمستان خریده شود باید در کنار کاسیا،کیلور و لوکا زیدان در ترکیب رئال قرار بگیرد.