مرجع خبری رئال مادرید :رئال مادرید و رونالدو نامزد جایزه بهترین تیم و  بهترین ورزشکار سال 2018 در سری جوایز ارزشمند لوریوس شدند.

رونالدو برای جایزه  ورزشکار مرد برتر سال باید با مو فرح دونده، لوئیز همیلتون راننده، کریس فروم دوچرخه سوار و فدرر و نادال تنیسور رقابت کند.  برای تیم برتر سال نیز رئال باید با تیم راگبی نیو انگلند، تیم تنیس فرانسه در مسابقات دیویس، تیم بسکتبال گلدن استیت، تیم مرسدس بنز در مسابقات فرمول یک، تیم قایقرانی نیوزیلند رقابت کند.بارسا نیز نامزد جایزه بهترین بازگشت سال به خاطر بازی مقابل پی اس جی شده است.

کریتسیانو رونالدو در مورد نامزدی خود گفت:” خیلی خوشحالم که دوباره نامزد جایزه ورزشکار مرد برتر سال در سری جوایز لوریوس شدم. سال فوق العاده ای دررئال شدم و به خاطرتلاش تیمی نامزد شدم. از هم تیمی هایم و رسانه های کل دنیا متشکرم که من را نامزد این جایزه خاص کردند.”

رائول نیز به نمایندگی از رئال صحبت کرد:”بسیار افتخار می کردم که رکورد آقای گل تاریخ رئال را از آن خود کردم اما می دانستم رونالدو رکوردم را خواهد شکست و در سال 201 این کار را کرد. سال گذشته او دستارودهای زیادی داشت و به رکورد 400 گل برا یرئال و 600 گل در همه تیمهایش رسید. بازیکنی فراموش نشدنی است.زیدان دو سال پیش مربی رئال شد. کسی فکر نمی کرد در این مدت کم این قدر جام ببرد. تلاش فوق العاده ای داشت. یک بار دیگر رئال تبدیل به بهترین تیم فوتبال دنیا شد. به این تیم به خاطر نامزد شدنش تبریک می گویم.”