مرجع خبری رئال مادرید : شایعات در مورد جدایی رونالدو از رئال مادرید دوباره بالا گرفته است. ستاره پرتغالی منتظر افزایش دستمزدش است اما مخالفت رئال با این مسئله باعث شده که شانس جدایی وی بالا بگیرد.

 

در صورتی که رئال حاضر به افزایش دستمزد رونالدو نشود احتمال جدایی این ستاره از رئال در تابستان زیاد خواهد بود و طبیعتا در صورتی که رونالدو از رئال برود، رئال با پول فروش وی به دنبال یک خرید کهکشانی خواهد بود. آخرین خرید کهکشانی رئال مادرید در سال 2013 با پرداخت 80 میلیون یورو برای خرید خامس رودریگز انجام شد. دیگر گزینه های خرید توسط رئال مادرید را مرور می کنیم:

هری کین از تاتنهام
پدیده فوتبال انگلیس مردم کشورش را برای جام جهانی امیدوار کرده است. کین با 56 گل تبدیل به آقای گل سال 2017 در میان پنج لیگ معتبر شد که دو گل از مسی و سه گل از رونالدو، کاوانی و لواندوفسکی بیشتر به ثمر رساند. البته تجربه رئال در مورد خرید مودریچ و بیل نشان می دهد که مذاکره با تاتنهام آسان نیست.

قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 120 میلیون یورو/ قیمت در سایت سایس: 194.7 میلیون یورو

نیمار از پاریسن ژرمن
ستاره فوتبال برزیل با توجه به سابقه جضورش در بارسلونا می تواند تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود. نیمار از حضور در پاریس چندان خرسند نیست. در حال حاضر نیمار اصلی ترین امید کسب توپ طلا با بالا رفتن سن رونالدو و مسی است. پرز قبلا دو بار برای خرید وی تلاش کرده است و در تابستان آینده نیز بعید نیست که به سراغ خرید این ستاره برود.

قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 150 میلیون یورو/ قیمت در سایت سایس: 213 میلیون یورو

ادن هازارد ازچلسی
ستاره بلژیکی در روزهای اخیر از طریق پدرش به رئال پیغام فرستاده است و خودش هم بارها گفته که دوست دارد زیر نظر زیدان کار کند. البته هازارد اخیرا اعلام کرده که به زودی به همراه کورتوا قراردادش را با چلسی تمدید خواهد کرد. چلسی برای فروش این بازیکن 135 میلیون یورو می خواهد.

قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 100 میلیون یورو/ قیمت در سایت سایس: 119.6 میلیون یورو

ایکاردی از اینتر
در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده ستاره ارژانتینی مطرح شده است. اینتر در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تا سال 2023 تمدید کند. در صورتی که اینتر در فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانا نرا بدست نیاورد احتمال جدایی ایکاردی از این تیم خیلی زیاد خواهد بود.

قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 75 میلیون یورو / قیمت در سایت سایس: 107.8 میلیون یورو

لواندوفسکی از بایرن مونیخ
ستاره لهستانی سالهاست که تبدیل به رویای فلورنتینو پرز شده است. پرز در سال 2013 می توانست این بازیکن را بخرد اما در نهایت مهاجم لهستانی راهی دورتموند شد. در سال 2016 نیر رئال با لواندوفسکی مذاکره کرد اما با حضور بیل، بنزما و رونالدو این بازیکن ترجیح داد که رئالی نشود. حالا لواندوفسکی در سن 29 سالگی این شانس را خواهد داشت تا به رئال مادرید ملحق شود. رئال در صورت خرید لواندوفسکی بازار لهستان را هم به دست می آورد.

ارزش در سایت ترانسفرمارکت: 80 میلیون یورو / ارزش در سایت سایس: 107.5 میلیون یورو.

دیبالا از یوونتوس
مهاجم آرژانتینی فصل گذشته در یووه درخشید اما در این فصل درخشش کافی را نداشته است. اخیرا شایعه شده که وکیل دیبالا در حال مذاکره با رئال مادرید است هر چند که این بازیکن مذاکراتی هم با پاریسن ژرمن داشته است.

قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 85 میلیون یورو / قیمت در سایت سایس : 174.6 میلیون یورو