مرجع خبری رئال مادرید : رئال بازی رفت با لگانس را با گل آسنسیو برد تا پس از سه هفته بالاخره برنده شود. آخرین برد رئال قبل از این بازی به بازی رفت با نومانسیا بر می گردد.

زیدان به نظر می رسید که لگانس را دستکم گرفته باشد چرا که رئال در حالی که با تیم دومش از پس فوئنلابرادا و نومانسیا هم به سختی و با کمک پنالتی برآمده بود، در این بازی هم از تیم دومش استفاده کرد. رئال در کل بازی یک موقعیت جدی داشت که آن هم به صورت بادآورده بود که کواچیچ در موقعیت تک به تک بهترین فرصت ممکن را به اوت زد. در ادامه بازی به ندرت دروازه بان های دو تیم را دادیم هر چند که کاسیا روی یک صحنه اشتباه کارواخال را جمع کرد. رئال در دقایق پایانی با حضور ایسکو و مودریچ در زمین بهتر شد که بالاخره در دقیقه 90 طلسم شکسته شد: ایسکو طراحی کرد، تئو هرناندز ارسال کرد و آسنسیو با ضربه ای دقیق طلسم 69 روز گل نزدنش را شکست.

رئال مادرید یک بازی ملالت آور و خسته کننده را داشت اما با این وجود توانست با کسب پیروزی به نوعی فشار را از بازی برگشت خارج کند. البته برتری رئال شکننده است. رئال در دو بازی خانگی اخیرش در برنابئو نبرده و تیم به هیچ وجه نباید بازی برگشت را شوخی بگیرد.

در حال حاضر امید اصلی رئال صعود به مرحله نیمه نهایی است که حریفان این مرحله هم آسان نخواهند بود.  سویا، والنسیا و بارسا (در صورت برآمدن از پس اسپانیول) می توانند حریفان این مرحله باشند.