مرجع خبری رئال مادرید: کپا آریزابالاگا دروازه بان بیلبائو قراردادش را با این تیم تا سال 2025 تمدید کرد تا با وجود توافق با رئال انتقالش غیرممکن شود.

زیدان حامی اصلی ناواس است و او را دروازه بان ایده آل رئال می داند اما نکته این جاست که این دروازه بان 31 سال سن دارد و طبیعی است که رئال به دنبال خرید جانشین برای ناواس باشد. پرز پس از منتفی شدن ماجرای کپا حالا سه خرید کهکشانی را برای درون دروازه زیر نظر گرفته است: کورتوا، ده خیا و اوبلاک.

خرید کورتوا از دو تای دیگر آسان تر است. این بازیکن قرارداد فعلی اش با چلسی که تا 2019 اعتبار دارد را هنوز تمدید نکرده است. این بازیکن در  تلاش است تا دستمزدش را در چلسی به سالانه 11.7 میلیون یورو برساند اما شخصا دوست دارد که به مادرید برگردد چرا که خاطرات خوشی از دوران حضورش در اتلتیکو دارد.  کورتوا در این فصل در 31 بازی 25 گل خورده و میانگین هر 111 دقیقه یک گل خورده را دارد.

گزینه بعدی داوید ده خیاست. دروازه بان 27 ساله در سال 2015 نیز در یک قدیم پیوستن به رئال بود اما همه چیز به هم خورد. این بازیکن تا 2019 با چلسی قرارداد دارد و دستمزدش سالانه 11 میلیون یوروست. این بازیکن در انتظار تمدید قرارداد با یونایتد و رسیدن دستمزدش به سالانه 14.6 میلیون یوروست.  ده خیا در این فصل در 29 بازی 19 گل خورده است. او سه دوره بهترین دروازه بان انگلیس شده است.

گزینه دیگر یان اوبلاک است. دروازه بان اسلوونیایی بیلبائو در 26 بازی این فصل فقط 13 گل  خورده و فوق العاده کار کرده است. او میانگین هر 203 دقیقه یک گل خورده را داشته است.  پی اس جی دیگر مشتری جدی این بازیکن است.